printlogo


کد خبر: 163202تاریخ: 1395/6/15 00:00
اخبار

ساخت سریال «هست و نیست» توسط بیژن میرباقری
محسن شایان‌فر، تهیه‌کننده از آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» از اوایل مهر به کارگردانی بیژن میرباقری ماه خبر داد. به گزارش فارس، این تهیه‌کننده با اعلام خبر تولید این سریال افزود: در حال حاضر در حال انتخاب بازیگران اصلی سریال هستیم که هنوز قطعی نشده‌اند و بعد از تکمیل تیم بازیگران ضبط پروژه اوایل مهرماه شروع می‌شود. سریال هست و نیست  در ٢٦ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای به سرپرستی علی حدادی در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نگارش درآمده است.

«سیانور» اواخر مهرماه می‌آید
فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه سینمایی استقلال به نمایش درمی‌آید. به گزارش فارس، غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری با اعلام این خبر گفت: فیلم سینمایی «سیانور» توسط دفتر پخش سیمای مهر توزیع می‌شود و با صحبت‌هایی که انجام شده در گروه سینمایی استقلال به نمایش درمی‌آید. وی درباره اکران فیلم «سیانور» توضیح داد: این فیلم بعد از فیلم سینمایی «ربوده شده» که قرارداد آن در شورای صنفی نمایش در گروه سینمایی استقلال به ثبت رسیده است به نمایش درمی‌آید.

عضو شورای صنفی نمایش در انتقاد به گرانی بلیت فیلم «فروشنده»
پخش‌کننده و سینمادار نمی‌توانند قیمت بلیت را افزایش دهند
سیدضیاء هاشمی، یکی از اعضای شورای صنفی نمایش درباره قیمت بلیت فیلم «فروشنده» گفت: حواله قیمت بلیت فروشنده 10 هزار تومان بود و در شورای صنفی نمایش تخطی برخی سینماداران حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گزارش فارس، سیدضیاء هاشمی درباره طرح ارائه قیمت بلیت به صورت شناور عنوان کرد: ارائه طرح افزایش قیمت بلیت به صورت شناور طرحی بود که از سوی چند تن از اعضا ارائه شد و نیاز به بررسی و زمینه‌سازی داشت که متاسفانه چند سینمادار بدون اطلاع درست از طرح و به استناد آن قیمت بلیت را در چند پردیس سینمایی افزایش دادند. وی افزود: پخش‌کننده و سینمادار نمی‌توانند به تنهایی رای به افزایش قیمت بلیت دهند. بنابراین گزارش، سینماهای زندگی و ملت همچنان به تخلف خود ادامه می‌دهند و قیمت بلیت فروشنده را کاهش ندادند.

برکناری مدیر موفق و جوان شبکه 2
رامین شمسایی‌نیا، مدیر گروه اجتماعی شبکه 2 سیما که برنامه‌های موفقی را تولید و روانه آنتن کرده بود از این شبکه رفت.  به گزارش مهر، از جمله برنامه‌های شبکه 2 که زیر نظر رامین شمسایی‌نیا، مدیر گروه اجتماعی این شبکه ساخته شد، می‌توان به مستند مناظره جریان‌ساز «غیرمحرمانه» پیرامون اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، مجله ترکیبی تلویزیونی «رو به راه» با موضوع آسیب‌ها و مسائل اجتماعی جامعه ایرانی و برنامه «دات.آی.آر» پیرامون اقتصاد دانش‌بنیان و چگونگی تبدیل دانش به ثروت و کارآفرینی اشاره کرد. همچنین مجموعه مستند ایرانگردی «سفری دیگر» که به تشویق به مهاجرت معکوس از کلانشهرها به شهرهای کوچک و روستا برای مقابله با معضل حاشیه‌نشینی می‌پردازد، مجموعه رئالیتی‌شو «بیم و امید» با رویکرد پیشگیری از آسیب اجتماعی طلاق توافقی، مجله تلویزیونی «رایانما» با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای در فضای مجازی و... از برنامه‌هایی است که در دوره حضور وی در گروه اجتماعی شبکه 2 تولید شد.  به نظر می‌رسد شمسایی‌نیا که دانش‌آموخته مدیریت رسانه و ارتباطات است در دوران یک ساله مدیریت خود در کنار سایر مدیران شبکه توانسته بود با وجود تنگنای شدید مالی صداوسیما، ارتقای قابل توجهی در برنامه‌های اجتماعی شبکه 2 ایجاد کند. چهارشنبه هفته گذشته بهزاد عادلی با حکم مدیر شبکه 2 سیما سرپرست گروه اجتماعی این شبکه شد.

برگزاری محفل شعر و ترانه «قرار»
نخستین نشست محفل شعر و ترانه «قرار» به‌ همت خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، نخستین جلسه از محفل شعر و ترانه «قرار» سه‌شنبه 16 شهریور از ساعت 17 الی 19 در ساختمان باشگاه خبرنگاران تسنیم واقع در بلوار کشاورز، خیابان جمالزاده شمالی،کوچه شیرزاد، پلاک 12 برگزار می‌شود. این مراسم با اجرای قاسم صرافان و با حضور سیدحسین متولیان، حسین زحمتکش، مجید سعدآبادی و حسین صیامی همراه بوده و علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرا میهمان ویژه برنامه است.
 


Page Generated in 0/0146 sec