printlogo


کد خبر: 163859تاریخ: 1395/6/29 00:00
کوتاه و گویا


  نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پردیس تئاتر تهران رانت‌خواری و سوءاستفاده در حوزه تئاتر را از بین می‌برد، گفته است: پردیس تئاتر تهران انحصار‌طلبی در هنر نمایش را می‌شکند.
  به گفته محمد ابویی، مدیرعامل خانه شهریاران جوان، طبق آمارها از سال 90 شاهد روند کاهشی ازدواج در کشور هستیم به صورتی که بیشترین ازدواج در سال 90، 891هزار مورد بوده و آخرین آمار نشان از ثبت 724 هزار ازدواج در سال 93 دارد و متاسفانه به دلیل تغییرات فرهنگی و فشار اقتصادی حاکم در جامعه و ترویج سنت‌های اشرافی‌گری، جوانان علاقه کمتری به ازدواج نشان می‌دهند.
  بهزاد تیمورپور، سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، از برگزاری دوره آموزشی«تربیت مربی سواد رسانه‌ای» در این فرهنگسرا خبر داد و افزود: این دوره در سطح یک و ویژه خواهران به میزبانی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و توسط مؤسسه مردم‌نهاد «مسیر رسانه» برگزار می‌شود.
  سومین جایزه هنری غدیر با حضور محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی پایتخت و با تقدیر از داریوش ارجمند، قاسم رفعتی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد، محمدعلی مجاهدی و مجتبی ملک‌زاده در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.
مسابقه‌ اینترنتی «سرچشمه‌ جاودانگی»  با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به نشانی
 www.kanoonquiz.ir مراجعه کنند.
  محمدعلی شعبانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای اقدامات متنوع در این منطقه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد. همچنین به گفته رضا دباغی ، شهردار منطقه 3 تکمیل تجهیزات ایمنی کنار مدارس، پاکسازی معابر، استمرار نظافت پایانه‌های ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، رعایت دقیق سرفاصله‌های سرویس‌دهی وسایل حمل‌ونقل عمومی، آموزش ترافیکی در مدارس با رویکرد خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک و تسریع در روند تکمیل پارک ترافیک در دستور کار فعالیت‌های شهرداری این منطقه قرار دارد.
  اولین همایش ملی نقش دانشگاه‌های نسل سوم در مهارت‌آموزی، کارآفرینی و توسعه پایدار در بستر اقتصاد مقاوتی توسط دانشگاه جامع علمی - کاربردی واحد استانی زنجان در
27 آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی
 www.znuastconf.ir مراجعه کنند.
  حبیب‌الله فتاحی، مدیر اداره پایش و مدیریت منابع و شاخص‌های محیط‌زیست با اشاره به اینکه 85 درصد مصرف آب شرب تبدیل به فاضلاب می‌شود، اظهار داشت: شهرداری تهران برنامه تجهیز و احداث 2 باب تصفیه‌خانه با ظرفیت 2میلیون مترمکعب را در دستور کار دارد تا به مرور زمان نیاز آبی شهرداری تهران از منابع آب جایگزین تامین شود.
  دستگاه‌ها و سازمان‌های متقاضی دریافت بسته‌های عکس نمایشگاهی دفاع‌مقدس می‌توانند با ارائه معرفینامه و مراجعه به باغ موزه دفاع‌مقدس بسته عکس نمایشگاهی دریافت کنند.
 


Page Generated in 0/0063 sec