printlogo


کد خبر: 163880تاریخ: 1395/6/29 00:00
اخبار

آمریکایی‌ها هیچ ابایی  از پیمان‌شکنی ندارند
مشاور عالی رهبر انقلاب در واکنش به حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه گفت: امروز کسانی که به آمریکایی‌ها خوشبین هستند و اعتماد دارند باید از این تجاوز و حمله آنها درس بگیرند. غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با فارس، اضافه کرد: کسانی که به آمریکایی‌ها خوشبین هستند و اعتماد دارند بدانند آمریکایی‌ها از پیمان‌شکنی هیچ ابایی ندارند. وی تصریح کرد: همزمانی این حمله آمریکا و اقدام رژیم صهیونیستی و حمایت‌شان از تروریست‌های النصره و امثالهم اهداف پنهان آنان را از طرح آتش‌بس آشکار کرد.

اصلاح‌طلبان در دهه 60 پشیزی برای آزادی بیان ارزش قائل نبودند
صادق زیباکلام می‌گوید هیچ یک از اصلاح‌طلبان امروزی در دهه 60 پشیزی برای آزادی بیان و انتخابات آزاد ارزش قائل نبودند. فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با هفته‌نامه پنجره با اشاره به تغییر و تحولات حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی گفت: خیلی از چیز‎هایی که آقای هاشمی در دهه 60 می‎گفت و به آنها پایبندی نشان می‎داد، الان دیگر نمی‎تواند به آنها معتقد و پایبند باشد.  وی با بیان اینکه تنها هاشمی‌رفسنجانی نیست که تغییر و تحول پیدا کرده است، افزود: یک نفر از اصلاح‎طلبان امروزی، تکرار و تاکید می‎کنم یک نفر از اصلاح‎طلبان امروز، در دهه 60 پشیزی برای آزادی بیان، آزادی اندیشه، حاکمیت قانون و انتخابات آزاد ارزش قائل نبود. از خاتمی گرفته تا آقای تاج‌زاده، حجاریان، موسوی‌خوئینی‎ها، علی‌اکبر محتشمی‌پور، کروبی، میرحسین موسوی. ببینید کدام‌مان، کدام ما اکبر هاشمی‌رفسنجانی نبودیم؟

بی‌اطلاعی کمیسیون امنیت ملی  از سفر سناتور آمریکایی به ایران
رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌خارجی مجلس از بی‌اطلاعی کمیسیون متبوع خود از سفر سناتور آمریکایی به کشور خبر داد. علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به سفر «جیمز داباکیس» عضو دموکرات مجلس سنای ایالت یوتا به ایران، گفت: کمیسیون امنیت در جریان این سفر نبوده است. وی با بیان اینکه این سناتور آمریکایی از سوی یک گروه دانشگاهی به ایران دعوت شده است، اظهار کرد: «جیمز داباکیس» با نمایندگان مجلس دیداری نداشته است. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اظهارات این سناتور آمریکایی مبنی بر اینکه ایرانی‌ها عاشق آمریکایی‌ها هستند، افزود: اینکه با گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی هنوز شعار اصلی مردم ایران مرگ بر آمریکاست نشان می‌دهد مردم کشورمان عاشق آمریکایی‌ها  نیستند.

جاسوس دستگیرشده در تیم مذاکره‌کننده به قید وثیقه آزاد است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره دستگیری جاسوس در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اظهار داشت: فرد دستگیر شده مشاور اقتصادی تیم هسته‌ای بوده که مدتی در برخی بانک‌ها به عنوان عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک فعالیت داشته و دارای تابعیت دوگانه است. محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با دانا، افزود: این فرد هم‌‌اکنون به قید وثیقه آزاد است و از آنجایی که این پرونده ابعاد گوناگونی دارد و رسانه‌ای شدن برخی موضوعات آن به روند تحقیقات ضربه وارد می‌کند، باید یک فضای آرام ایجاد کنیم تا دستگاه‌های امنیتی و قضایی بخوبی کار خود را انجام دهند. وی با بیان اینکه دستگاه‌های مسؤول کار خود را روی پرونده دستگیری جاسوس در تیم مذاکره‌کننده بخوبی انجام می‌دهند، اظهار داشت: متاسفانه اکثر کسانی که اخیرا در رابطه با ارتباط ناسالم با بیگانه چه در حد جاسوسی و چه در سایر مسائل دستگیر می‌شوند کسانی هستند که تابیعت دوگانه دارند. جمالی با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هم‌اکنون ممنوع‌الخروج است، گفت: این افراد گاهی نیازی به جاسوسی ندارند و همین که بتوانند اولویت‌های کشور را در نظر مسؤولان تغییر دهند بزرگ‌ترین ضربه را وارد کرده‌اند، این امری است که در دوران جنگ سرد هم ما با آن روبه‌رو بوده‌ایم و متاسفانه این دست افراد در خیلی از رده‌ها رخنه کرده‌اند.


Page Generated in 0/0066 sec