printlogo


کد خبر: 164233تاریخ: 1395/7/6 00:00
انتقاد از نگاه سازمان‌ها به اقشار بازنشسته

گروه اجتماعی: «چرا باید امروز سازمان‌های بازنشستگی تنها به فکر پرداخت حقوق به قشر عزیز بازنشسته باشند؟ معتقدیم باید از پتانسیل‌های بازنشستگان حتی در دوران بازنشستگی نیز باید استفاده شود».
به گزارش «وطن‌امروز»، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان این مطلب، گفت: متاسفانه در حال حاضر اصلی‌ترین موضوعی که درباره بازنشستگان در کشورمان مشاهده نمی‌شود،  موضوع مهم بحث تکریم این عزیزان و خانواده‌های آنان است. به باور منتظرالمهدی، باید از پتانسیل‌های بازنشستگان حتی در دوران بازنشستگی نیز استفاده شود، در همین راستا یکی از افتخاراتی که در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران انجام شد راه‌اندازی باشگاه نشاط و تعالی بود. در این باشگاه به بازنشستگان بنابر امتیازاتی که در برنامه‌های مختلف به دست می‌آورند خدمات گوناگونی ارائه می‌شود. به گفته وی، باید بحث صندوق‌های بازنشستگی در کشورمان تغییر پیدا کند، نقش صندوق‌ها نباید تنها در پرداخت حقوق خلاصه شود بلکه باید تکریم بازنشستگان در صدر برنامه‌ها و فعالیت‌ها باشد. این روزها مهم‌ترین مطالبه بازنشستگان از شهرداری، استخدام فرزندانشان است. وی گفت: متاسفانه این مشکل باید در سطح دولت حل شود و ما نمی‌توانیم خارج از ضوابط قانونی به این خواسته بازنشستگان پاسخ مناسبی دهیم. مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان در حال حاضر 12 هزار خانواده بازنشستگان را تحت پوشش خود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که انجام دادیم بازگرداندن بازنشستگانی بود که در خانه سالمندان حضور داشتند، خوشبختانه توانستیم با اقداماتی که انجام دادیم این عزیزان را به کانون گرم خانواده بازگردانیم.
وی همچنین با اشاره به درخواست این سازمان با سازمان بهشت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: از سازمان بهشت زهرا(س) درخواست کرده‌ایم قطعه‌ای به نام «خادمان شهر» به ظرفیت 1000 نفر به ما بدهد تا خانواده بازنشستگانی که توان مالی کافی ندارند برای انجام کفن و دفن دچار مشکل نشوند.


Page Generated in 0/0621 sec