printlogo


کد خبر: 164238تاریخ: 1395/7/6 00:00
کوتاه و گویا


  یازدهمین جشنواره عکس خبری دوربین. نت با افتتاح نمایشگاه عکس‌های برتر سال ۹۴ در حوزه خبری و مستند، در گالری ملک‌الشعرای بهار باغ‌موزه قصر آغاز به کار کرد. در این جشنواره 148 فریم عکس و10مجموعه مستند اجتماعی بیش از 70 عکاس از سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.
  عزیزالله نظری، شهردار منطقه2 از اجرای پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی خیابان‌های شادمان و بهبودی خبر داد.
  هفتاد و سومین بازارچه خیریه و هجدهمین جشن قلک‌شکان 8  و 9 مهر ماه 1395 با حال و هوای شاد و کودکانه برگزار می‌شود و صد درصد عواید این بازارچه خیریه صرف ارائه خدمات درمانی و رفاهی کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد.  
  محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های فرهنگی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس بیان داشت: راویان تخصصی دفاع‌مقدس در این هفته با حضور در ایستگاه‌های مترو به‌ روایت عملیات‌ها، دستاوردهای دفاع‌مقدس و پاسخ به شبهات و سوالات مسافران مترو در حوزه دفاع‌مقدس می‌پردازند.
  به گفته محمدعلی اخوان، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی - ‌کاربردی، از مهرماه امسال بخش خصوصی و دولتی می‌توانند تک پودمان‌های مورد نیاز خود را طراحی و پس از تصویب در شورای گسترش آموزش عالی با همکاری دانشگاه جامع علمی - کاربردی اجرایی کنند.
  مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از اهدای بسته‌های حمایتی فرهنگی با عنوان «کوله‌پشتی مهربانی» به دانش‌آموزان کم برخوردار در منطقه 3 خبر داد. همچنین براساس اعلام بهمن نوری، شهردار منطقه 8، بن‌های خرید نوشت‌افزار و البسه مدارس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح منطقه 8 توزیع خواهد شد.
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست تخصصی«تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی شهر تهران» از نهادینه کردن فرهنگ تجمیع در ساکنان بافت‌های فرسوده از طریق دفاتر خدمات نوسازی خبر داد.
 عباس جهانگیریان، نویسنده و نمایشنامه‌نویس، با اشاره به اینکه فعالیت‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمانی اثربخش خواهند بود که به مدارس راه یافته و قدم در عرصه‌ حرفه‌ای نمایش بگذارند، خواستار توجه بیشتر مدیران به فعالیت‌های تئاتر و نمایش کانون پرورش فکری شد.
  اکبر توکلی‌نژاد، مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در مراسم ملی نواختن زنگ دانش‌آموز شهید اظهار داشت: از مجموع 30 هزار شهید بهشت زهرا (س)،650 شهید دانش‌آموز هستند که مصادف با آغاز سال تحصیلی به عنوان گرامیداشت این شهدا زنگ دانش‌آموز شهید در بهشت زهرا (س)
نواخته ‌شد.
  به گفته مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نخستین روز سال جدید تحصیلی بدون هیچ حادثه ترافیکی سپری شد و یک‌سوم بزرگراه‌های پایتخت در سوم مهر شاهد تراکم ترافیک بود.
 


Page Generated in 0/0289 sec