printlogo


کد خبر: 164258تاریخ: 1395/7/6 00:00
سرخط خبر

 علی نورزدا، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با اشاره به واگذاری معماری همه مناطق آزاد‌راه تهران - شمال به ایتالیایی‌ها‌، گفت: شرکت ایتالیایی‌ با ارائه نخستین طرح معماری و زیباسازی آزادراه، کار خود را در قطعه یک آغاز کرد.
 امین دلیری، رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده خودروهای لوکس و بالای 2500سی‌سی متروکه تا پایان ماه جاری برگزار خواهد شد. در حال حاضر 137 خودروی قاچاق وجود دارد که حجم آنها بالاتر از 2500 سی‌سی بوده که البته با انجام فرآیندهای اداری قطعاً این آمار افزایش خواهد یافت.
 آسوشیتدپرس نوشت: استیون کیوبو، وزیر تجارت استرالیا در راس هیاتی تجاری برای نخستین‌بار پس از 14 سال به ایران می‌آید و در این سفر دفتر تجاری استرالیا را که در سال 2010 بسته شده بود بازگشایی می‌کند.
 مجید موافق‌قدیری، رئیس انجمن خوراک دام گفت: با وجود آنکه کارخانجات تولیدکننده خوراک دام صنعتی به دلیل رکود بازار با زیر 40 درصد ظرفیت کار می‌کنند اما بیش از 60 درصد تولید خوراک دام در واحدهای پرورش و غیراستاندارد تولید می‌شود.
 بنیاد توانمندسازی گندم‌کاران ایران با ارسال نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، خواهان اعلام سریع نرخ خرید تضمینی گندم و در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید در اعلام این نرخ شد.
 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد هیچگونه نرم‌افزاری از خارج از کشور خریداری نکرده است.
 رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت گفت: بگیر و ببند و فشار آوردن به بازاریابی شبکه‌ای یا مخالفت کردن با توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشکلی را حل نمی‌کند و اصناف نباید فروشگاه‌های زنجیره‌ای را پلمب کنند.
 رئیس اتاق اصناف ایران گفت: حق بازرسی اصناف بعد از گذشت ۲۰ ماه هنوز پرداخت نشده است و از دولت توقع داریم این پول اصناف را که از محل جرایم اصناف دریافت می‌شود به آنها داده شود.
 علی‌اصغر قانع، معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب با اشاره به وجود ۲۴ میلیارد طرح نیمه‌کاره آب و فاضلاب، برنامه شیرین‌سازی آب دریای عمان و خلیج فارس را تشریح کرد و گفت: امسال ۲۶ تصفیه‌خانه جدید افتتاح می‌شود.
 قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید با اشاره به اینکه اصناف باید وارد تاسیس شهرک‌های صنعتی و تولیدی شوند، گفت: در حال طراحی بسته‌ای جدید برای رونق اصناف هستیم.
 براساس اعلام بانک مرکزی، نرخ تورم در 12 ماه منتهی به شهریورماه ۱۳۹۵ نسبت به 12 ماه منتهی به شهریورماه ۱۳۹۴ معادل 8/8 درصد است.
 سیدحسین مهاجران، رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت هلو، سیب درختی، خیار، سیب‌زمینی و نارنگی نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: پرتقال و گریپ‌فروت وارد بازار میوه شد.
 


Page Generated in 0/0077 sec