printlogo


کد خبر: 164745تاریخ: 1395/7/15 00:00
کوتاه و گویا

  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از  کاشت نشای فصلی در معابر و خیابان‌های منطقه 2 با توجه به فرارسیدن فصل پاییز خبر داد.
  محمد حقانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم اختتامیه «سومین جشنواره تاکسیران برتر» اظهار داشت: 78 هزار راننده اصلی و 26 هزار راننده کمکی در ناوگان تاکسیرانی تهران مشغول به کار هستند و به طور متوسط، چرخ زندگی حداقل 6نفر با هر دستگاه تاکسی می‌چرخد.
  همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان، بهمن نوری، شهردار منطقه 8 از واگذاری فضای مناسب به هیات انصارالفاطمه(س) جهت برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری خبر داد.
  نشست «مسائل کودکان در معرض آسیب و خشونت (کودکان کار)»  14 مهرماه با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور کارشناسان این حوزه برگزار شد.
  همزمان با هفته ناجا، ساختمان منطقه 16پلیس راهنمایی و رانندگی  با حضور سردار قادر کریمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمعی از  معاونان و مدیران منطقه افتتاح شد.
  جبرئیل نوکنده، مدیر پروژه پژوهش‌های باستان‌شناسی دیوار بزرگ گرگان از آغاز هشتمین فصل پژوهش‌های میدانی مشترک باستان‌شناسی دیوار بزرگ گرگان با همکاری باستان‌شناسان ایرانی و محققان بین‌المللی خبر داد.
  به گفته مهرابی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 13شهروندان علاقه‌مند به انواع گیاهان دارویی و دمنوش‌های دارویی می‌توانند به مزرعه گیاهان دارویی در بوستان جنگلی سرخه‌حصار مراجعه کنند و با خواص درمانی این گیاهان زیر نظر کارشناسان مجرب آشنا شوند.
  اشرف آل‌یاسین، رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و زایمان از دریافت مجوزهای لازم رشته جراحی در شکم مادر از وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این رشته در 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران و شیراز راه‌اندازی شده است.
  پرویز سروری، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به این نکته که زیرساخت‌های موجود تهران تناسبی با توسعه و رشد شهر ندارد، اظهار داشت: مردم در بافت‌های فرسوده در معرض تهدید قرار دارند. در موضوع توسعه خدمات شهری مانند لوله‌کشی گاز و  شریان‌های حیاتی با مشکلات جدی مواجه هستیم و برنامه‌های ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای روزهای بحران کند پیش می‌رود.


Page Generated in 0/0055 sec