printlogo


کد خبر: 164758تاریخ: 1395/7/15 00:00
اخبار

پیشنهاد انگلیسی اختلاف  در استقلال را تأیید کرد
حرف‌های مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره استقلال در نکوهش ادعای منصوریان در واقع نشان از یکدل نبودن تصمیم‌سازان استقلال دارد. حرف‌های افتخاری و زمانی، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره استقلال درباره پیشنهاد انگلیسی منصوریان صرفنظر از بازخوردهایی که به وجود آورد نشان از وجود اختلاف نظر در میان رؤسا و تصمیم‌سازان استقلال دارد. در واقع اختلافاتی که در استقلال می‌رفت تا کمرنگ‌تر نمود پیدا کند، با این حرف‌ها دوباره سر باز کرد تا کاملا مشخص شود بین مدیرعامل و حداقل یکی از اعضای هیات‌مدیره با منصوریان رابطه کاملا حسنه‌ای وجود ندارد تا جایی که افتخاری این پیشنهاد را تبلیغاتی خواند و زمانی دستور پایان آن را داد. شاید اگر رضایتمندی کامل و رابطه مطلوبی بین اعضای رأس هرم وجود داشت، این 2 عضو اندکی شرایط را عوض می‌کردند و لااقل درباره آن حرفی نمی‌زدند اما این حرف‌ها به نوعی برخورد مدیریتی محسوب می‌شود که برای آینده چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. نکته مهم تقابل ادامه‌دار برخی از اعضای کادر فنی استقلال با این مساله است که همچنان موجب کش‌وقوس این داستان خواهد بود. در هر صورت آنچه افتخاری گفت نشان از حمایت از سرمربی نداشت و به نوعی تذکر به او محسوب می‌شد.

گزارش سایت ازبکستانی از مشکلات کی‌روش
یکی از سایت‌های ورزشی ازبکستان گزارشی از مصدومان تیم‌ملی ایران با تیتر «مشکلات کارلوس کی‌روش» منتشر کرد. به گزارش تسنیم، سایت ورزشی چمپیونات ازبکستان در آستانه بازی امروز تیم‌ملی فوتبال این کشور برابر ایران در چارچوب هفته سوم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه نوشت: کارلوس کی‌روش برای بازی برابر ازبکستان با مشکلاتی مواجه شده است. این مربی پرتغالی، پژمان منتظری، یکی از مدافعان کلیدی ایران را به دلیل مصدومیت در 2 بازی آینده تیمش برابر ازبکستان و کره‌جنوبی در اختیار نخواهد داشت. دومین بازیکنی که سایت ازبکستانی از آن به عنوان یکی دیگر از مشکلات کی‌روش یاد کرده، علیرضا جهانبخش است. سایت چمپیونات در این‌باره نوشت: علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش تیم آلکمار هلند از مصدومیت پا رنج می‌برد، اما با این حال کی‌روش او را به اردوی تیم‌ملی ایران دعوت کرد. چمپیونات سپس حضور اشکان دژاگه را در بازی برابر ازبکستان محتمل دانست و نوشت: دژاگه که در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند در اردوی جدید تیم‌ملی ایران تمرینات سبکی را پشت‌سر گذاشته و هنوز خبر دقیقی وجود ندارد که آیا برابر ازبکستان به میدان خواهد رفت یا خیر.

ایسکو: اگر اوضاع تغییر نکند  از رئال‌مادرید می‌روم
هافبک رئال‌مادرید اظهار کرد در صورت ادامه نیمکت‌نشینی به ترک کردن رئال‌مادرید فکر خواهد کرد. به نقل از آ اس، ایسکو که در بیشتر بازی‌های اخیر رئال‌مادرید روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته است، با شبکه COPE درباره وضعیت کنونی خود، توپ طلا و سوت‌های اعتراض‌آمیز هواداران صحبت کرد. هافبک رئال‌مادرید درباره نیمکت‌نشینی‌اش گفت: اگر تا پایان فصل این وضعیت ادامه داشته باشد، به دنبال راه‌حل دیگری خواهم بود. 24 ساله هستم و اگر نتوانم جایی در ترکیب اصلی پیدا کنم، باید فکر دیگری کنم. دوست دارم پیشرفت کنم و می‌دانم که می‌توانم اما اگر در مادرید نشد، در جایی دیگر این کار را انجام خواهم داد. از بودن در مادرید خشنودم اما یک بازیکن دوست دارد پیشرفت کند.

دی‌ماریا: بعد از باخت به شیلی پیش روانپزشک رفتم
بازیکن تیم‌ملی فوتبال آرژانتین فاش کرد شکست برابر شیلی در فینال کوپاآمه‌ریکا آنقدر برایش سخت بوده که برای بهتر شدن اوضاع روحی خود نزد روانپزشک رفته است. به نقل از اوله، چند ماه پیش بود که تیم‌ملی فوتبال آرژانتین با شکست برابر شیلی در ضربات پنالتی از رسیدن به عنوان قهرمانی کوپاآمه‌ریکا بازماند. بعد از این شکست، لیونل مسی همه دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال را شوکه و از تیم‌ملی آرژانتین خداحافظی کرد. تصمیمی که البته مسی بعدها از آن پشیمان شد و بار دیگر به تیم‌ملی این کشور بازگشت. اکنون تیم‌ملی آرژانتین باید در 2 دیدار در انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه برابر پرو و پاراگوئه به میدان برود. پیش از این دیدار، آنخل دی‌ماریا گفت: بعد از آن ناکامی بزرگ خیلی ناراحت بودم. شکست برابر شیلی در ضربات پنالتی برای همه ما ناراحت‌کننده بود. این اتفاق برای من آنقدر سخت بود که مجبور شدم پیش روانپزشک بروم.
 


Page Generated in 0/0271 sec