printlogo


کد خبر: 166371تاریخ: 1395/8/2 00:00
رویدادها

تولید کتاب صوتی خاطرات آیت‌الله «مهدوی کنی»
مدیر انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی از رونمایی کتاب صوتی خاطرات مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی در آینده نزدیک خبر داد.  به گزارش فارس، مهدی رمضانی، مدیر انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی پیرامون کتاب‌های صوتی این انتشارات اظهار داشت: کتاب صوتی خاطرات مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی آماده شده و بزودی رونمایی خواهد شد. وی با بیان اینکه کتاب خاطرات آیت‌الله مهدوی‌کنی با صدای ایشان منتشر خواهد شد، عنوان کرد: این اثر همان خاطرات مکتوب آیت‌الله مهدوی‌کنی است که پیش از این مکتوب چاپ شده بود و اکنون براساس همان فصل‌بندی و ساختار به شکل صوتی رونمایی می‌شود. رمضانی توضیح داد: قرار بود این اثر همزمان با سالگرد رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی رونمایی شود اما امکان آن فراهم نشد ولی تا یک‌ماه آینده این اتفاق رخ می‌دهد.  رمضانی به کتاب صوتی سردار شهید سپهبد صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: همانند این اثر آثاری دیگر نیز از بزرگان لشکری و کشوری آماده شده یا در دست تدوین است. مهدی رمضانی، مدیر انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: در ادامه کتاب خاطرات سردار سرلشکر رحیم صفوی و آیت‌الله المهدی نیز آماده شده که در آینده از آنها نیز رونمایی خواهد شد.

«زیر سقف دودی» پوران درخشنده به فجر می‌رسد
تاکنون ۳۰ درصد از فیلمبرداری «زیر سقف دودی» که روایت‌کننده زندگی زوجی است که در یک خانه اما در اتاق‌هایی جداگانه زندگی می‌کنند، به پایان رسیده است.
به گزارش مهر، فیلمبرداری فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده این روزها در خانه‌ای در الهیه تهران در حال انجام است و ظرف چند روز آینده فیلمبرداری صحنه‌های خیابانی آن آغاز می‌شود و یک ماه دیگر فیلمبرداری آن به طور کامل به پایان می‌رسد. در این فیلم که به موضوع طلاق عاطفی می‌پردازد مریلا زارعی در نقش شیرین، فرهاد اصلانی در نقش بهرام و ابوالفضل میری نقش پسر آنها را بازی می‌کند. «زیر سقف دودی» روایتگر داستان یک زوج است که در یک خانه اما در اتاق‌هایی جداگانه زندگی می‌کنند و دچار مشکلاتی می‌شوند و این مشکلات باعث جدایی و در واقع طلاق عاطفی در میان آنها می‌شود.

فهیم: بعد از 3 سال کار تباه شده جشن استعفا گرفتند
محمدتقی فهیم در ابتدای برنامه «هفت» با انتقاد از 3 سال تباه شده فرهنگ کشور، گفت: «کار را به جایی رساندند که حالا بعد از 3 سال تباه شده همگی جشن استعفا گرفتند و از چپ و راست برای یک رفتن خوشحالی کردند. این ظلم بر ما رفته را چه کسی باید پاسخگو باشد که دشمنان ما حوزه دیپلماسی در کنار فرهنگ‌شان قرار داشت اما ما هیچ!» به گزارش «وطن‌امروز»، اگرچه این روزها رسانه‌های ضدانقلاب مظلوم‌ترین چهره دولت را علی جنتی معرفی می‌کنند و با بهره‌برداری سیاسی دلیل استعفای وی را مسائل فرهنگی همچون کنسرت اعلام می‌کنند اما آنچه رئیس‌جمهور به خاطر آن به برکناری یا استعفای مصلحتی جنتی رضایت داده است، اتفاقاتی است که کمتر به فرهنگ مربوط می‌شود.  

جهانگیر الماسی در برنامه «کتاب باز»:
دوست دارم نقش همسر پروین اعتصامی را بازی کنم
جهانگیر الماسی گفت: شخصیت‌های داستانی بسیاری بوده که در کتاب‌های مختلف با آنها آشنا شده‌ام و دوست داشتم که نقش آنها را بازی کنم مثلا دوست دارم نقش همسر پروین اعتصامی را بازی کنم. به گزارش «نسیم آنلاین»، جهانگیر الماسی، بازیگر با حضور در برنامه تلویزیونی «کتاب باز» درباره چگونگی ورود خود به دنیای کتاب و کتاب بازی گفت: با کتاب‌سازی وارد فضای کتاب و کتابخوانی شدم. در کودکی در مدرسه کاغذ دیواری درست می‌کردیم و من برای اینکه کاری کنم که همه همکلاسی‌هایم این کاغذدیواری‌ها را بخوانند و ببینند شروع به تا کردن آنها به شکل یک کتاب کردم و اینگونه وارد دنیای کتاب شدم. برنامه تلویزیونی
«کتاب باز»  با اجرای امیرحسین صدیق و تهیه‌کننده‌گی محمدرضا رضائیان، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم
پخش می‌شود.


Page Generated in 0/0049 sec