printlogo


کد خبر: 166398تاریخ: 1395/8/2 00:00
کوتاه و گویا

  حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و  پرورش با اشاره به ابلاغ مجموعه فعالیت‌های اداره کل قرآن، عترت و نماز تحت عنوان کتاب «ندای رحمت»  عنوان کرد: با توجه به لزوم ایجاد وحدت و یکپارچگی در فعالیت‌های مدارس و مناطق سراسر کشور و نیز پرهیز از مکاتبات مکرر و متعدد، این کتاب تدوین و چاپ شده است.
  محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار در هشتمین نشست مسؤولان محیط‌زیست به میزبانی شهرداری منطقه 16 گفت: اقدامات، فعالیت‌ها و ایده‌های نو که توسط مردم به صورت داوطلبانه در کانون‌ها ارائه می‌شود باید معرفی شود.
  سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از اجرای طرح خدمت‌رسانی اردوهای جهادی به محلات و روستاهای محروم منطقه 20 با محوریت فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی خبر داد.
  رقیه احسانی، مسؤول امور بانوان شهرداری منطقه 6 از برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای زنان سرپرست خانوار ساکن در قلب تهران خبر داد.
  مهدی محمدی، مدیرکل روابط عمومی و امور‌ بین‌الملل سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران در اولین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی نهادهای فرهنگی شهر تهران بیان داشت: برگزاری این نشست هم‌اندیشی یک نیاز ضروری است و مبنای آن شناخت بیشتر روابط‌عمومی‌های نهادهای فرهنگی تهران است.
  به گفته فخرالدین سلیمانی، شهردار منطقه یک با هدف نگهداشت شهر و رفع معضلات محلی، به هر محله بودجه جداگانه اختصاص داده شد تا سند محلی خود را به اجرا برساند.
  شماره‌ بیست‌و‌سوم  کوشش خردسال با مطالبی از مصطفی رحماندوست، محمدرضا شمس، اسدالله شعبانی،‌ زهره پریرخ، ناهید عسگری و ویدا رامین از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
  محمد خبازها، قائم‌مقام شهردار منطقه 9 و مدیر اجرایی ستاد نفوس و مسکن این منطقه از آغاز سرشماری حضوری در قالب 8 گروه و 46 نفر در محلات 9 گانه خبر داد و گفت: سرشماری حضوری تا 28 آبان‌ماه ادامه دارد.
  علیرضا مرآتی، معاون حمل‌ونقل ترافیک منطقه19 با اشاره به عملیات اجرایی احداث و تکمیل ورودی تندرو به کندروی بزرگراه آیت‌الله سعیدی در ابتدای شهرک دولتخواه و متروی آزادگان گفت: این فعالیت به منظور ایمن‌سازی و تسهیل رفت‌وآمد وسایل
حمل و نقل عمومی و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان و بویژه اهالی شهرک دولتخواه در برنامه آتی این شهرداری قرار گرفته است.

 


Page Generated in 0/0048 sec