printlogo


کد خبر: 166640تاریخ: 1395/8/6 00:00
سرخط خبر

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: اداره مبارزه با قاچاق کالا در فضای مجازی تشکیل می‌شود.
وزیر راه‌وشهرسازی با اعلام تشکیل شورای راهبردی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نامه‌ای احکام ۸ نفر از معاونان و مشاوران خود را برای عضویت در آن شورا ابلاغ کرد.
سیدحسین میرافضلی، مدیرعامل پتروشیمی جم از خام‌فروشی LPG ایران به چین خبر داد و گفت: میانگین قیمت LPG صادراتی ایران به چین ۳۵۰ دلار در هر تن است اما محصولاتی که چین با LPG ایران تولید می‌کند هر تن ۱۱۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار به ایران فروخته می‌شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نرخ مکالمه اربعین امسال دقیقه‌ای 550 تومان تعیین شده که به اپراتورها ابلاغ خواهد شد.
محمد رئیسی‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های روستایی گفت: به دنبال خریداری سازمان خدمات حمایتی کشاورزی طبق اصل ۴۴ قانون اساسی هستیم.
سیدحامد واحدی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ارز دونرخی موجب رانت می‌شود، گفت: در نتیجه این موضوع قدرت رقابت از بازرگانانی که امکان استفاده از ارز دونرخی را ندارند، گرفته می‌شود.
اصغر فخریه‌کاشان، قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور بین‌الملل از ادامه مذاکره با ایرباس و بوئینگ برای خرید هواپیما خبر داد و گفت: تا ۸ سال آینده ۴۰۰ تا ۵۰۰ هواپیما به ناوگان هوایی اضافه می‌شود.
اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه گفت: روسیه صدور روادیدش را برای بخش توریسم تسهیل کرده اما همچنان برای بازرگانان و تجار ایرانی رفت و آمد به روسیه به سهولت امکان‌پذیر نیست.
نمایندگان مجلس تصویب کردند دولت می‌تواند «صندوق توسعه حمل‌ونقل» را با سرمایه اولیه ۱۹ هزار میلیارد تومان تشکیل دهد.
محمد زربخش، ‌رئیس سازمان تعاون روستایی تهران گفت: تا پایان مهرماه 19500 تن شیرخام از دامداران استان تهران خریداری شده که 90 درصد مطالبات پرداخت و باقیمانده با فروش آخرین محموله شیرخشک پرداخت می‌شود.
معاون وزیر نیرو گفت: تا پایان امسال 10 هزار میلیارد تومان از بدهی صنعت برق به بانک‌ها، تولیدکنندگان و پیمانکاران تسویه خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0151 sec