printlogo


کد خبر: 167253تاریخ: 1395/8/18 00:00
سرخط خبر

 معاون‌وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه پسر اسطوره فوتبال ایران باید بدهی 25 میلیارد تومانی خود به دولت را پرداخت کند، گفت: او به هرکسی متوسل شود برای ما فرقی ندارد و ما این پول را از وی می‌گیریم.
 مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف بستنی غیراستاندارد با نام تجارتی NITEL در واحدی تولیدی در شهرک صنعتی عباس‌آباد خبر داد.
 غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه دستگا‌ه‌های مخابراتی از ورود نخستین محموله آیفون‌های رسمی و قانونی به بازار خبر داد و گفت: تاکنون 3 واردکننده مجاز گوشی‌های اپل کالای خود را از گمرک ترخیص کرده‌اند.
 رئیس‌جمهوری قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به وزارت ارتباطات ابلاغ کرد.
 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بارگذاری نرم‌افزار محاسبه تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و وای فای برای کنترل تعرفه اینترنت پرسرعت برای کاربران روی پایگاه www.cra.ir خبر داد.
 معاون وزارت راه‌وشهرسازی گفت: سهم مسکن از بودجه خانوار به عدد نامطلوب ۳۳ درصد رسیده است.
 رئیس سازمان شیلات از کمک ۳۳۰ هزار دلاری فائو در طرح پرورش قزل‌آلای ایران خبر داد.
 شرکت بازرگانی دولتی ایران آمار نهایی تولید گندم را حدود ۱۴ میلیون تن اعلام کرد که ۳ میلیون تن از این محصول صادر می‌شود.
 محمدرضا مقدم، معاون امور مهندسی و پژوهش وزارت نفت با بیان اینکه دست دلالان را در تأمین کالای نفت کوتاه می‌کنیم، گفت: ۲۴ هزار و ۶۰۰ تأمین‌کننده کالا در صنعت نفت داریم در حالی که تعداد سازندگان داخلی و خارجی تجهیزات صنعت نفت فقط 3 هزار سازنده است.
 حسین عبده‌تبریزی، مشاور وزیر مسکن با بیان اینکه حباب قیمت مسکن گران‌قیمت و مسکن تجاری هنوز تخلیه نشده است، گفت: برای واحدهای تجاری پیش‌بینی می‌کنم قیمت‌‌ها نزولی باشد و برای مسکن گران‌قیمت هم در سال آینده افزایش قیمتی در حد تورم نیز متصور نخواهم بود.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اکیدا دستور دادم با موضوع خام‌فروشی در سنگ‌ها برخورد شود و ممنوعیت جدی در حوزه صادرات سنگ اعمال شود.
 نخستین قرارداد خارجی مبتنی بر الگوی قراردادهای جدید نفتی ایران (IPC) میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیوم شرکت‌های توتال فرانسه، CNPCI چین و پتروپارس ایران به امضا خواهد رسید.
 براساس دستورالعمل جدید ساماندهی و تقویت مبادی ورودی و خروجی مرزهای مجاز زمینی، مدیریت واحد مرزی به مدت 3 سال به گمرک واگذار شد.
 


Page Generated in 0/0129 sec