printlogo


کد خبر: 167270تاریخ: 1395/8/18 00:00
اخبار

اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در عراق و روسیه
مدیرعامل شرکت نورتابان گفت: از جمعه هفته گذشته فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» با ۳۸۰ سالن سینما در ترکیه اکران شد و ظرف یک هفته بیش از ۳۳۰ هزار قطعه بلیت در ترکیه برای فیلم باطل شده است. به گزارش نسیم‌آنلاین، محمدرضا صابری، مدیرعامل نورتابان درباره اکران‌های بین‌المللی فیلم «محمد رسول‌الله (ص) گفت: پیش‌بینی‌مان این بود وقتی فیلم به اکران بین‌المللی برسد با استقبال خوبی همراه خواهد بود، چرا که فیلم پیش از اکران بین‌المللی در چندین کشور به نمایش گذاشته شده بود و بازخوردهایی که از این اکران‌ها گرفتیم، نشان‌دهنده استقبال مردم سایر کشورها از فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» است. وی افزود: با رایزنی‌ای که با کمپانی پخش‌کننده فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در ترکیه داشته‌ایم، قرار است این فیلم تا سقف 900 سالن سینما در ترکیه اکران شود. صابری درباره اکران فیلم در سایرکشورها  اظهار داشت: از 18 آبان فیلم در بغداد با 2 سالن سینمایی اکران می‌شود؛ البته با توجه به شرایط فعلی عراق، اکران «محمد رسول‌الله(ص)» را از بغداد شروع می‌کنیم و بزودی در سایر شهرهای این کشور نیز اکران می‌شود. وی بیان داشت: از 27 آبان‌ماه نیز اکران فیلم در روسیه آغاز می‌شود که نخستین نمایش آن نیز در داغستان خواهد بود و با حضور رئیس‌جمهور داغستان، مجید مجیدی و عوامل فیلم فرش قرمز «محمد رسول‌الله(ص)» نیز در این کشور برگزار می‌شود. مدیرعامل نورتابان با بیان اینکه مراحل پایانی توافق برای اکران فیلم در هند را پشت سر می‌گذاریم، گفت: برای اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در کشورهای اروپایی و آمریکایی هم با یک کمپانی انگلیسی به نتیجه رسیده‌ایم که بزودی شاهد آغاز اکران فیلم در این کشورها خواهیم بود.

دبیر «اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی»:
نشست با رهبری برای ما راهگشا بود
دبیر اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی گفت: شعر می تواند موجب پایداری انقلاب و دفاع مقدس شود. به گزارش نسیم‌آنلاین، نشست خبری اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی صبح دیروز در حوزه هنری برگزار شد. در ابتدای این نشست، فرحروز فاتحی، دبیر این اشکواره گفت: 3 کنگره تا به حال با این موضوع برگزار شده است و سازمان‌های مختلفی با این کنگره همکاری داشته‌اند. وی افزود: علت اینکه در چهارمین دوره عنوان این  کنگره عوض شده این است که اسم جدید مناسبت بیشتری داشت. فاتحی با اشاره به محورهای این دوره از اشکواره گفت: نشستی که رهبری در ماه رمضان داشتند، برای ما راهگشا بود و ایشان گفتند شعر باید زنده و بهنگام باشد؛ یعنی شعر یک ابزار است و باید به مسؤولیت خود عمل کند. وی افزود: مراسم اختتامیه چهارشنبه ٢٠ آبان‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود و شعرخوانی شاعران برگزیده اولویت اصلی است.

«بادیگارد» پرفروش‌ترین فیلم شبکه نمایش خانگی
نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «بادیگارد» با استقبال گسترده مردم در تهران و شهرستان‌ها مواجه شده است. به گزارش فارس، نسخه نمایش خانگی فیلم بادیگارد طی 10 روز توزیع خود در نقاط مختلف کشور با استقبال گسترده مردم روبه‌رو بوده و در بسیاری از مراکز عرضه، به توزیع مجدد رسیده است. مجید محسنی، مسؤول شرکت توزیع‌کننده «بادیگارد» در همین زمینه گفت: نسخه نمایش خانگی «بادیگارد» به جهت کیفیت اثر و همچنین کامل بودن محتوای آن با استقبال بالایی روبه‌رو بوده. چنانکه در حال حاضر جزو پرفروش‌ترین آثار نمایش خانگی است و طبق نظرسنجی‌های شرکت، یکی از راضی‌کننده‌ترین آثار نمایش خانگی در ماه‌های اخیر بوده است. محسنی ادامه داد: هیچکدام از آثار سینمایی کشور تاکنون با این حجم از اطلاعات و فیلم‌های جانبی مانند پشت صحنه، زیرنویس و... همراه نبوده است و از این حیث می‌توان «بادیگارد» را شاخص‌ترین اثر شبکه نمایش خانگی دانست.
 


Page Generated in 0/0046 sec