printlogo


کد خبر: 167416تاریخ: 1395/8/22 00:00
گزارش بی‌بی‌سی فارسی: «چطور با نتیجه کنار بیاییم و آن را بپذیریم»
اصلاح‌طلبان متمدن می‌شوند؟

با باخت هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و عدم اقبال مردم این کشور به او، جریان غربگرای ایرانی زانوی غم بغل کرده است. به گزارش «وطن امروز» عصبانیت و ابراز غمگساری جریان غربگرای ایرانی به گونه‌ای است که 2 روز گذشته کنایه‌ها و جوک‌های گسترده‌ای درباره این جماعت وابسته در میان مردم رواج پیدا کرده است. در این میان  و البته مهم‌تر از همه، رفتار بی‌قاعده و اظهارات بی‌قواره رسانه‌های این جریان در سوگواری برای باخت هیلاری کلینتون است. رفتاری که در تناقض و تعارض رفتارهای پیشین این رسانه‌هاست به گونه‌ای که می‌توان باخت هیلاری کلینتون را به مثابه افتادن نقاب این رسانه‌ها دانست.
به گزارش «وطن امروز»، در همین راستا مراسم اصلی سوگواری رسانه‌های حامی فتنه و حامی دولت حسن روحانی به مناسبت باخت هیلاری کلینتون، در  بی‌بی‌سی فارسی برپا شده است. این شبکه تلویزیونی که تا چند روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ را به شیوه‌های مختلف مورد مضحکه و تمسخر قرار می‌داد. حالا گزارشاتی پخش و مطالبی منتشر می‌کند که محتوای آن این است: «چگونه سوگواری کنیم!» این شبکه تلویزیونی وابسته به الیزابت، ملکه انگلیس درباره چگونگی رفتار جماعت ضدانقلاب ایرانی پس از باخت هیلاری کلینتون در انتخابات آمریکا گزارشی با عنوان «اگر انتخابات را باختیم چطور با نتیجه کنار بیاییم و آن را بپذیریم» منتشر کرده است. بی‌بی‌سی در این گزارش به ارائه راهکارهای عملی برای پذیرش نتایج انتخابات و جلوگیری از آشوب‌های خیابانی در آمریکا پرداخت! بنگاه خبری وابسته به خاندان سلطنتی انگلستان برای پذیرش نتایج انتخابات و برای آنکه به مخاطبان خود بفهماند از تخیل و توهم بی‌شمار بودن خارج شوند، سفر و کار بیشتر، گفت‌وگو با مخالفان و نقد باورهای خود را به معترضان نتایج انتخابات پیشنهاد داده تا آنان با بهره‌گیری از این راهکارها از تجمع در خیابان و عدم پذیرش نتایج انتخابات خودداری کنند.  این اقدام بی‌بی‌سی برای پذیرش نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در حالی است که هم هیلاری کلینتون و هم باراک اوباما به صورت رسمی پیروزی دونالد ترامپ را در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به او تبریک گفته‌اند. به عبارتی موضوع در آمریکا تمام شده است اما گویا دنباله‌روهای ایرانی آنها در جریان اصلاح‌طلبی و در اردوگاه حامیان دولت هنوز نمی‌خواهند نتیجه انتخابات را بپذیرند و از همین رو بی‌بی‌سی فارسی در حال آموزش خیابانی‌های 88، این بار برای پذیرش نتیجه انتخابات آمریکاست (!)
تلویزیون فارسی ملکه انگلیس در حالی اکنون در حال تربیت خیابانی‌های 88 برای پذیرش شکست در انتخابات است که پیش از این در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 نسخه‌های آموزشی جنگ نرم را تحت عنوان «چگونه مبارزه کنیم» منتشر و پخش می‌کرد! این شبکه تلویزیونی که اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر احتمال وقوع تقلب در انتخابات آمریکا را بشدت محکوم کرده بود، در آن انتخابات طرفداران ساده‌لوح و خیابانی سران فتنه را تشویق به پذیرش ادعای رسوای تقلب و ترغیب به شورش در خیابان‌های تهران می‌کرد! از سوی دیگر این شبکه در حالی اکنون و برای اینکه ساده‌لوحان وطنی را از خیال خام بی‌شمار بودن درآورد، به آنها توصیه کرده دایره ارتباطات خود را افزایش دهند که سال 88 سوپرنظریه نابغه قرن، زهرا رهنورد مبنی بر «داماد لرستان، عروس آذربایجان» را ترویج می‌کرد! شبکه ملکه الیزابت اما اکنون به دلیل آنکه نمی‌تواند اتهام تقلب را علیه نظام سلطه مطرح کند، نسخه‌های «چگونه کنار بیاییم» منتشر کرده و برای جماعت ساده‌لوح خیابانی لالایی می‌خواند!


Page Generated in 0/0064 sec