printlogo


کد خبر: 167434تاریخ: 1395/8/22 00:00
سرخط خبر

 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی اولین کشتی مسافری بین چابهار و مسقط خبر داد و گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت این مسیر ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.
  رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: بازار مسکن بیش از 3 سال است که در رکود به سر می‌برد و تا پایان سال جاری احتمال افزایش قیمت مسکن وجود ندارد.
 از ابتدای امسال تا 15 آبان ماه ۷۵۳ هزار و ۵۸۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 9/30 درصد افزایش پیدا کرده است.
  دارمندرا پرادهان، وزیر نفت و گاز هند  گفت: دهلی‌نو مطمئن است طرح‌های بزرگ در ایران را پیش خواهد برد، زیرا ایران به هند به علت حمایت در زمان تحریم‌ها تمایل دارد و با دست و دلبازی میدان نفتی فرزاد ب را برای این کشور از مسیر مزایده و از سبد عرضه خارج کرد.
 علیرضا مروت‌پور، عضو هیأت مدیره کانون صنایع غذایی گفت: بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات یک‌میلیارد تومانی به تولیدکنندگان طلب سپرده‌گذاری ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی می‌کنند و این مشکل را بارها به مسؤولان بانک مرکزی اعلام کرده‌ایم ولی همچنان ادامه دارد.
 معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن اعلام اینکه همه مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، گفت: هم‌اکنون هیچ کشاورزی از ما طلبکار نیست. میزان پرداختی به گندمکاران کشور ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.
 تولید نفت ایران در دهمین ماه سال جاری میلادی ۲۷ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز افزایش یافت و قیمت نفت ایران در این ماه با افزایش حدود ۶ دلاری مواجه شد. تولید نفت ایران در این ماه به 69/3 میلیون بشکه در روز رسیده است.
 


Page Generated in 0/0063 sec