printlogo


کد خبر: 167448تاریخ: 1395/8/22 00:00
اخبار

قدردانی مجمع خیران سیستان و بلوچستان از بانک اقتصادنوین
مدیر اجرایی شورای مجمع خیران استان سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک اقتصادنوین از اقدامات این بانک در تجهیز مرکز درمانی منطقه چابهار قدردانی کرد. این بانک تاکنون در راستای توجه به ایفای وظایف خود در عرصه‌های اجتماعی اقدامات موثر و تاثیر‌گذاری داشته است که از آن جمله می‌توان به ساخت 19 مدرسه در مناطق محروم، تجهیز و راه‌اندازی مراکز درمانی، کاشت درخت و احداث بوستان و...  اشاره کرد که در آخرین مورد به همت بانک اقتصاد نوین، مرکز درمان بیماران تالاسمی منطقه چابهار به وسایل مورد نیاز تجهیز شد. براساس این گزارش، حمایت از مراکز درمانی عمومی از برنامه‌های اصلی این بانک در بخش مسؤولیت‌‌های اجتماعی بوده که در حال انجام است.

خودپردازهای  بوشهر 16 دستگاه شد
 2 پایگاه شبانه‌روزی جدید دستگاه‌های خودپرداز بانک ملت در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید. مدیریت شعب استان بوشهر با هدف افزایش رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب در آبان‌ماه سال جاری 2 پایگاه جدید شبانه‌روزی دستگاه‌های خودپرداز در سطح استان راه‌اندازی کرد. براساس این گزارش، با آغاز به کار پایگاه‌های شهرداری بنک و بندر دیر، شمار پایگاه‌های شبانه‌روزی خودپردازهای بانک ملت در استان بوشهر به ۱۶ پایگاه افزایش یافت.


بیمه پارسیان در میان شرکت‌های برتر
رتبه‌بندی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران، براساس امتیاز کسب‌شده از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۵ اعلام شد.  براساس این گزارش در بازار اول بورس شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، صنعتی بهشهر، گروه سرمایه‌گذاری مسکن، داروسازی امین، صنایع سیمان کرمان، خدمات انفورماتیک، نیروترانس، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، بیمه پارسیان و تراکتورسازی ایران 10 شرکت برتر از لحاظ بموقع بودن اطلاعات و قابلیت اتکا بودند.
 


Page Generated in 0/0055 sec