printlogo


کد خبر: 167456تاریخ: 1395/8/22 00:00
اخبار

پردیس چارسو میزبان جشنواره «سینماحقیقت»
پردیس سینمایی چارسو میزبان دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» شد. به گزارش مهر، پس از ۹ سال برگزاری جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در سینما فلسطین، سینما سپیده و فرهنگستان هنر، دهمین دوره‌ این رویداد بزرگ سینمای ایران در ۵ سالن متمرکز پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد. کارگاه‌های آموزشی جشنواره «سینماحقیقت» در سالن شماره ۲ پردیس چارسو و بازار فیلم مستند نیز در انتهای طبقه ششم این مجموعه برپا خواهد شد. اتاق VIP و غرفه‌ بخش‌های مختلف جشنواره اعم از دبیرخانه، روابط عمومی، وب‌سایت، ستاد خبری، نشریه روزانه، پژوهش، بازرگانی، بین‌الملل و اداری- مالی هم در طبقه ششم پردیس چارسو مستقر خواهند شد. کیفیت سیستم نمایش و پخش در هر ۵ سالن پردیس سینمایی چارسو، به انضمام اهمیت تمرکز ستاد جشنواره در یک مکان و فراهم آوردن شرایط بهتر برای همراهی میهمانان، مستندسازان و اصحاب رسانه‌ حاضر در دهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از دلایل برگزاری این رویداد در پردیس سینمایی چارسو اعلام شده است. دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵ با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، برگزار خواهد شد.

عدم تغییرات مدیریتی در ارشاد
حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه موسیقی و سینما چارچوب، ضوابط و سیاست‌های تعیین شده را ادامه می‌دهیم و هر زمانی که فضا مناسب بود و هزینه‌تراشی بیش از حد برای فرهنگ کشور نداشتیم آن را اجرایی می‌کنیم. به گزارش تسنیم، وی درباره اخبار جابه‌جایی برخی از معاونان وزارت ارشاد گفت: تغییرات موضوع بحث این وزارت و شخص وزیر نبوده و نیست بلکه توسعه در سرعت‌بخشی فعالیت‌های پیش رو اولویت صالحی‌امیری است. نوش‌آبادی درباره سیاست‌های وزیر جدید درباره اجرای موسیقی و کنسرت در شهرهای مذهبی گفت: سیاست‌های وزیر کماکان همانند دوران گذشته است و ملاحظات گذشته براساس موقعیت‌های محیطی و زمانی انجام می‌شود و براساس نظرات شخصی و سلیقه افراد تصمیم‌گیری نمی‌شود. وی درباره بازگشت و ادامه فعالیت هنرمندان سینما و تلویزیون به ایران توضیح داد: اگر این هنرمندان از نظر مسائل اخلاقی، سیاسی و امنیتی جرمی مرتکب نشده باشند مانعی برای بازگشت و ادامه فعالیت آنها وجود ندارد. بارها اعلام کرده بودیم که فریب این سراب‌ها را نخورند و همواره نگاه جمهوری اسلامی ایران با نگاه رأفت بوده اما هیچ فرش قرمزی پهن نمی‌کنیم و در صورت بازگشت و عدم ارتکاب به جرمی می‌توانند ادامه فعالیت دهند.

درگذشت لئونارد کوهن
رسانه‌های جهان صبح دیروز از درگذشت لئونارد کوهن در لس‌آنجلس و در ۸۲ سالگی خبر دادند. به گزارش تسنیم، صفحه رسمی فیس‌بوک لئونارد کوهن از مرگ این هنرمند خبر داد و نوشت: ما با اندوه عمیق خبر می‌دهیم که شاعر، ترانه‌سرا و هنرمند افسانه‌ای، لئونارد کوهن، فوت کرده است. لئونارد کوهن در دهه 1960 میلادی از شهر مونترال کانادا در صحنه هنری پدیدار شد. او تا قبل از انتشار آلبوم اول خود، به عنوان شاعر و نویسنده شناخته شده بود. کوهن در مراسم گرمی سال 2010 در لس آنجلس جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد.

مژده لواسانی:
سالی یک تئاتر مذهبی بازی می‌کنم
مژده لواسانی، مجری و گوینده تلویزیون گفت: نذر دارم سالی یک تئاتر مذهبی بازی کنم. به گزارش تسنیم، مژده لواسانی که اکنون اجرای برنامه «رو‌به‌راه» را روی آنتن دارد، گفت: در ایام اربعین هم برنامه دیگری را روی آنتن دارم که در ارتباط با اربعین است و برنامه‌ریزی برای برنامه‌های بعدی که قرار است روی آنتن شبکه 2 برود در حال انجام است.  او با اشاره به اینکه تعلق خاطری به شبکه 2 سیما دارد، درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: سالی یک تئاتر مذهبی نذر دارم که بازی کنم و سال آینده هم کتابی از من در نشر نیستان چاپ می‌شود که مجموعه نوشته‌هایم در تمام این سال‌هاست شامل شعر، دل‌نوشته و... .


Page Generated in 0/0064 sec