printlogo


کد خبر: 167464تاریخ: 1395/8/22 00:00
اخبار

کواچ اخراج شد
سرمربی تیم والیبال پروجای ایتالیا که پیشینه کار کردن به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران را نیز در کارنامه داشت به دلیل کسب نتیجه‌های ضعیف اخراج شد. به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم پروجای ایتالیا به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد. سرمربی پیشین تیم‌ملی ایران در فصل جدید لیگ ایتالیا با وجود داشتن بازیکنان خوبی همچون زایتسف نتایج خوبی را کسب نکرد. همین عاملی بود تا سران پروجا این مربی را اخراج کنند. او کاندیدای سرمربیگری تیم‌ملی والیبال لهستان نیز هست.

محرومیت باشگاه النصر از آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه النصر امارات را به جرم جعل سند برای یکی از بازیکنان خود و استفاده از این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا جریمه کرد و تمام پول‌های دریافتی این باشگاه را پس گرفت.  به گزارش مهر، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه اخیر خود تصمیم جدیدی را درباره باشگاه النصر امارات و «سانتوس مونتریو» بازیکن این تیم گرفت. سانتوس و باشگاه النصر پیش از این اسناد تحریف‌شده‌ای را برای فریب AFC ارائه دادند که نقض‌کننده ماده ۶۲ کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. این اسناد مربوط به پاسپورت اندونزیایی برای سانتوس بود که کمیته انضباطی AFC آن را تحریف‌شده تشخیص داد. بر این اساس، سانتوس به 3 ماه محرومیت و پرداخت ۱۰ هزار دلار محکوم شد. باشگاه النصر هم به پرداخت ۵۰ هزار دلار جریمه، بازگرداندن تمام پول‌های دریافتی به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا (۳۴۰ هزار دلار) و محرومیت 2 ساله از حضور در این مسابقات محکوم شد. این اقدام باشگاه النصر برای دور زدن سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا (3 بازیکن غیرآسیایی و یک بازیکن آسیایی) صورت گرفته بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه آن شد. تیم النصر امارات تیم تراکتورسازی ایران را در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا حذف کرده بود ولی در مرحله یک‌چهارم با قبول شکست مقابل الجیش از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

قطر در دیداری دوستانه روسیه را شکست داد
میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۸ در دیداری دوستانه برابر میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. تیم‌ملی فوتبال قطر که یکی از حریفان ایران در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه است در دیداری دوستانه به مصاف روسیه رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر یک قطری‌ها به پایان رسید تا آنها یک پیروزی شیرین و روحیه‌بخش را به دست آورند. در این دیدار ابتدا روسیه از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما قطری‌ها با 2 گلی که خوخه از روی نقطه پنالتی و بوکریم بوضیاف به ثمر رساندند بازی را در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند. قطر در دیدار بعدی خود در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف چین خواهد رفت. شاگردان فوساتی از 4 بازی خود تنها 3 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده پنجم جدول رده‌بندی جای دارند این در حالی است که چین با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای دارد. با وجود آنکه چین نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرده اما قطری‌ها سه‌شنبه کار سختی پیش رو دارند، چرا که هدایت چین را مارچلو لیپی باتجربه برعهده گرفته است.

سروش  پرسپولیس و تراکتور را دور می‌زند؟
داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال شاید سروش رفیعی باشد. بازیکنی که این روزها در جمع یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یعنی تراکتورسازی حضور دارد اما اصلا بعید نیست که در نیم‌فصل نقل و انتقالات به یکی دیگر از مدعیان اصلی (بخوانید پرسپولیس) بپیوندد. برانکو اصلا بدش نمی‌آید یک بازیکن باتکنیک مانند رفیعی در ترکیب تیمش باشد و این موضوع را هم به مسؤولان باشگاه اعلام کرده. در طرف دیگر هم قلعه‌نویی اگرچه سعی می‌کند خیلی این مساله را برجسته نکند اما شدیدا خواستار حفظ رفیعی حداقل تا پایان فصل است و بر همین اساس تراکتوری‌ها هم در نهایت تلاش‌شان را برای حفظ رفیعی خواهند کرد. قرارداد رفیعی در نیم‌فصل با تراکتورسازی به پایان می‌رسد و خودش اعلام کرده در نقل‌وانتقالات زمستانی درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند. جالب اینکه در بحبوحه رقابت چندین باشگاه از جمله تراکتور، پرسپولیس و فولاد برای نگه‌داشتن یا جذب این بازیکن، شنیده می‌شود انتخاب اول رفیعی تلاش برای لژیونر شدن است. رفیعی بازیکن بااستعدادی است و این پتانسیل را دارد که حتی جذب فوتبال اروپا شود.


Page Generated in 0/0061 sec