printlogo


کد خبر: 167821تاریخ: 1395/9/1 00:00
سرخط خبر

 محمد آزاد، رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: هم‌اکنون قیمت هر کیلو میلگرد از 1550 هزار تومان به 1650 هزار تومان و هر کیلو آهن از 1600 تومان به 1730 هزار تومان رسیده است.
 براساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال خطاب به ناشران اوراق بهادار ثبت‌‌شده نزد سازمان ‌بورس ‌و اوراق ‌بهادار و همه حسابرسان معتمد سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت‌ها ملزم به رعایت استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی IFRS شدند.
 رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از تصویب لایحه‌ای با موضوع اصلاح تبصره ماده ۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم به منظور کاهش نرخ مالیات قراردادهای پژوهشی به ۵ درصد توسط هیات وزیران و ارسال آن برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
 با راه‌اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی در اتاق بازرگانی تهران، از امروز پرداخت حق عضویت و تسویه تعهدات مالی مربوط به تمدید کارت بازرگانی به صورت برخط و غیرحضوری انجام می‌شود.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از راه‌آهن قزوین- رشت از آمادگی دولت برای تأمین 5 ‌هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل این خط ریلی و نیز اختصاص 200 میلیارد ریال به آزادراه منجیل‌- رودبار‌ خبر داد.
 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نزدیک به یک ماه از تدوین آیین‌نامه جدید صادرات و واردات طلا و نقره در کشور می‌گذرد که طی آن، مقررات مخل و دست‌وپاگیر گذشته حذف شده است.
 بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به توسعه ۴ میدان نفتی با الگویی متفاوت از الگوی قراردادی IPC، محور مذاکره با BP انگلیس را تشریح کرد و گفت: جنوبی‌ها اختلاف قراردادی با زنگنه ندارند.
 ستاد سرشماری نفوس و مسکن۱۳۹۵ کشور اعلام کرد: تا 29 آبان 5/98 درصد از جمعیت کشور سرشماری شده است که ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار شامل ۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت را در بر می‌گیرد.
 رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک از تایید ۲۱ هزار و ۷۰۰ نماد الکترونیک برای تجارت در فضای مجازی خبر داد.
 مدیرکل استاندارد استان تهران از حدود ۱۶هزار بازرسی انجام‌شده توسط بازرسان استاندارد از مراکز تولید، خدمات و عرضه خبر داد وگفت: پرونده ۱۷۰ متخلف برای رسیدگی قانونی به دادگاه ارجاع داده شدند.
 غلامحسین امیری، دبیر کانون سراسری انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی، از آغاز حمل‌ونقل ترکیبی بار با اروپا از طریق ارمنستان خبر داد.
 وزارت نیرو اعلام کرد: میزان بارش‌های کشور نسبت به میانگین درازمدت،
۵۷ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته ۸۲ درصد کاهش داشته است. همچنین حجم بارش اول مهر تا پایان ۲۹ آبان، معادل ۱۹ میلیارد و ۷۷۶ میلیون مترمکعب است.
 

Page Generated in 0/0062 sec