printlogo


کد خبر: 167852تاریخ: 1395/9/1 00:00
اخبار

8 تیم مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مشخص شدند
صعود استقلال با دست‌های رحمتی 
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی که پس از ۱۲۰ دقیقه مبارزه 2 تیم به ضربات پنالتی کشیده شده بود در نهایت به برتری آبی‌پوشان انجامید. تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی عصر جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در طول ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم 2 تیم نمایش ضعیف و دور از انتظار خود را ارائه دادند و سعی کردند بازی را به ضربات پنالتی بکشند که در نهایت سیدمهدی رحمتی با مهار یک پنالتی موفق شد تیم خود را به یک‌چهارم نهایی جام حذفی هل دهد. همچنین تیم سپاهان در یک دیدار سخت موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم دسته‌اولی آلومینیوم اراک بگذرد. این دیدار که در طول ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود در وقت‌های اضافه 3 گل به همراه داشت. جلال‌الدین علی‌محمدی ۹۲ و اولیویرا ۱۰۸ برای سپاهان گل زدند و اکبر بختیاری ۹۵ برای تیم آلومینیوم گل زد. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز مقابل حریف دسته دومی خود برق جدید شیراز به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کرد. در این دیدار که به میزبانی تراکتورسازی برگزار شد محمد نوری(۳۷) و فرزاد حاتمی(۶۱) برای شاگردان قلعه‌نویی گل زدند. تراکتورسازی در مرحله بعد باید به مصاف نفت گچساران برود. تیم فوتبال سایپا نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسید. علی کیانی‌فر(۴۱) برای نفت مسجدسلیمان و غلامرضا رضایی(۴۵) و میلاد خدایی اصل(۸۰ - گل به خودی) برای سایپا گل زدند.
برنامه یک‌چهارم جام حذفی که 30 آذر 1395 برگزار خواهد شد به شرح زیر است:
سپاهان- سایپا 
نفت تهران- استقلال تهران 
گسترش فولاد- ذوب‌آهن
نفت و گاز گچساران- تراکتورسازی تبریز
 
رئال‌مادرید برد، بارسلونا نبرد!
تیم فوتبال رئال‌مادرید در شبی که کریستیانو رونالدو هت‌تریک کرد شکست سنگینی را به اتلتیکومادرید تحمیل کرد. داربی حساس شهر مادرید را تیم‌های اتلتیکو و رئال شنبه‌شب در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون برگزار کردند که این دیدار حساس با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان زیدان همراه شد. کریستیانو رونالدو ستاره بی‌چون و چرای این بازی بود. ستاره رئال با زدن 3 گل در دقایق ۲۳، ۷۱ (پنالتی) و ۷۷ هت‌تریک کرد. رونالدو با زدن ۱۸ گل از رکورد ۱۷ گله دی‌استفانو نیز عبور کرد و بهترین گلزن تاریخ داربی مادرید لقب گرفت. پیش از این دیدار تیم فوتبال بارسلونا با توقف خانگی برابر مالاگا فرصت صعود به صدر جدول لالیگا را از دست داد. این نتیجه در حالی به دست آمد که لیونل مسی در فهرست بارسلونا جایی نداشت. لوئیس سوارز هم به‌خاطر محرومیت روی سکوهای ورزشگاه نشسته بود. آبی‌واناری‌ها بعد از تساوی بدهنگام ۲۶ امتیازی شدند و در رده دوم ایستادند. رئال‌مادرید هم با 30 امتیاز صدرنشین است.
 
اسامی بهترین نامزدهای آسیا اعلام شد
فوتسال در تسخیر ایرانی‌ها
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ این قاره انتخاب شدند. اسامی بهترین کاندیداهای فوتبال سال آسیا در 4 بخش دیگر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که تنها در یک بخش اسامی نفرات ایرانی دیده می‌شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین بازیکن فوتسال سال ۲۰۱۶ این قاره را به بازیکنان ایرانی اختصاص داده است. بر این اساس فرهاد توکلی، احمد اسماعیل‌پور و علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان 3 گزینه برترین بازیکن فوتسال آسیا انتخاب شدند.
اسامی 3 بخش نهایی برترین‌های فوتبال آسیا به شرح زیر است:
بازیکن جوان AFC
۱ـ ریستو دوآن (ژاپن)/ ۲ـ محمد داوود (عراق)/ ۳ـ راکان الانزی (عربستان)
برترین بازیکن آسیا در لیگ‌های غیرآسیایی
۱ـ شینجی اوکازاکی (ژاپن ـ لسترسیتی انگلیس)/ ۲ـ شینجی کاگاوا (ژاپن ـ دورتموند آلمان)/ ۳ـ سون هیونگ مین (کره‌جنوبی ـ تاتنهام انگلیس)
برترین بازیکن فوتسال آسیا
۱ـ فرهاد توکلی (ایران)
۲ـ احمد اسماعیل‌پور (ایران)
۳ـ علی‌اصغر حسن‌زاده (ایران)

Page Generated in 0/0050 sec