printlogo


کد خبر: 167961تاریخ: 1395/9/3 00:00
کوتاه و گویا

  عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 از راه‌اندازی و تجهیز 18  پایگاه برف‌روبی در این منطقه با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها و بروز برخی مشکلات در سطح منطقه خبر داد و بیان داشت: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به شهروندان اندیشیده شده و امسال با پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت.
  سیداکبرعلوی، مدیرعامل شرکت شهروند درباره رضایتمندی بیشتر مشتریان و کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های این شرکت گفت: به واسطه ارتباط مستمر با نهادهای بهداشتی و کیفی چون وزارت بهداشت و اداره استاندارد، تمام مراحل تولید کالا مانند محل تولید، کنترل شرایط بهداشتی نیروی انسانی، استانداردهای لازم درباره شرایط تولید و... را به صورت موردی بررسی و رصد می‌کنیم.
  منصوره میرزائی، دبیر علمی بخش ترمیمی و زیبایی یازدهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با تاکید بر نقش دولت و سازمان‌های بیمه‌گر در کاهش هزینه‌های خدمات دندانپزشکی، گفت: مطالعات نشان می‌دهند میزان پوسیدگی‌های دندانی در مقایسه با  20 تا 30  سال قبل در کشور ما تغییر چندانی نداشته است بنابراین رفع این مشکل نیازمند یک بسیج همگانی است تا بتوان میزان پوسیدگی‌ها را کاهش داده و از بروز آن پیشگیری کرد.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 درباره برنامه‌های ترویجی بیست‌وچهارمین دوره هفته کتاب گفت: طرح عضویت رایگان بانوان خانه‌دار، برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه، برپایی محافل ادبی و پاتوق‌های فرهنگی، نواختن زنگ کتاب و راه‌اندازی قفسه‌های کتاب در کلاس‌های مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است که طی این هفته در سطح منطقه اجرا خواهد شد.
  عابد ملکی، شهردار منطقه 12 تهران درباره نوسازی بافت‌های فرسوده فقیرنشین در این منطقه گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تسهیلات ویژه نوسازی بافت‌های فرسوده در این منطقه در محله‌های فقیرتر بیشتر تخصیص داده می‌شود. اولویت اول شهرداری تهران و مدیریت منطقه واگذاری این وام‌های کم‌بهره به ساکنان محله‌های تختی، هرندی و سیروس خواهد بود. 
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده پایتخت تصریح کرد: 3 سال قبل دولت محترم مصوب کرد سالانه 300 هزار وام نوسازی اعطا شود. هنوز بانک مسکن در اعطای وام نوسازی براساس نرخ بانک مرکزی عمل می‌کند و تاکنون حتی یک قرارداد از بانک مسکن که مصوبه دولت در آن لحاظ شده باشد، منعقد نشده است.
  مسعود سلیمی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 19 از جمع‌آوری روزانه 46 تن پسماند خشک در این منطقه خبر داد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره در طرح کمپین «آسمان آبی، زمین پاک» از علل مهم در افزایش این مشارکت بوده که از ابتدای این طرح تاکنون بیش از 14 هزار خانوار سطح منطقه درباره اهمیت و نحوه تفکیک پسماندهای خشک و بازیافت آموزش دیده‌اند.

Page Generated in 0/0061 sec