printlogo


کد خبر: 167984تاریخ: 1395/9/3 00:00
چرا عالیشاه عنوان کرده می‌خواهد با دست شکسته بازی کند؟
خطر امیری بالای سر امید

بدترین اتفاق ممکن برای امید عالیشاه که در اردوی اخیر دوبی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌رفت، این بود که ناگهان به‌خاطر شکستگی دست مجبور به ترک تمرینات تیمش شد. با این وجود عالیشاه در مصاحبه‌ای عنوان کرد می‌خواهد با کمک پزشکان با همان دست گچ گرفته کند.
اما چرا او این حرف را زده است و می‌خواهد با تغییر نوع گچ دستش، اجازه حضور در میدان را بگیرد؟
با وجود آسیب‌دیدگی و دوری 4 هفته‌ای از میادین ستاره پرسپولیس تاکید کرد که می‌خواهد بازی کند. امید عالیشاه هر چند در دیدارهای اخیر پرسپولیس نیمکت‌نشین بوده است اما همواره یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو بوده است و در کارهای هجومی توانایی بالایی دارد. عالیشاه با بدشانسی مواجه شد و به خاطر شکستگی مچ دست تا 4 هفته نمی‌تواند برای سرخ‌پوشان به میدان رود که این مساله می‌تواند او را به کلی از روزهای اوج دور کند. او با وجود آنکه نمی‌تواند در این 4 هفته به میدان رود اما اظهار نظر جالبی را بر زبان آورد و گفت: با سر شکسته بازی کرده‌ام و با دست شکسته هم بازی می‌کنم. نمی‌توانم باور کنم 4 هفته باید بازی نکنم.
اما دلیل این همه اصرار چیست؟ عالیشاه در این فصل رقیب بزرگی همچون وحید امیری را پیش رو داشته است. از شانس بد او وحید امیری ملی‌پوش دقیقا در همان پست عالیشاه به‌عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و با توجه به کارایی بالا و شم گلزنی، برانکو مجبور شده در بیشتر بازی‌ها از امیری در آن منطقه بهره ببرد. در اردوی دوبی عالیشاه توانست با ارائه بازی‌های خوب نظر مثبت برانکو را جلب کند ولی ممکن است دوری 4 هفته‌ای و نبود عالیشاه موجب شود وحید امیری میخش را محکم‌تر از قبل بکوبد و دیگر عالیشاه امیدی به حضور در پست اصلی‌اش نداشته باشد. 
از این رو او با پزشک تیم صحبت کرده و می‌خواهد با استفاده از نوع خاصی از گچ‌ها که فیفا اجازه بازی با آن را صادر می‌کند، اجازه حضور در تمرینات و همچنین بازی‌ها را بگیرد. مشخص نیست از لحاظ پزشکی این کار شدنی است یا خیر اما عالیشاه خطر را احساس کرده و می‌داند اگر امیری در آن منطقه ماندگار شود، او بعید است دیگر به‌عنوان وینگر چپ به میدان برود. 
 

Page Generated in 0/0064 sec