printlogo


کد خبر: 167985تاریخ: 1395/9/3 00:00
اخبار

سفر رئیس فدراسیون فوتبال هلند  و معاون یوفا به ایران
رئیس فدراسیون فوتبال هلند به همراه رئیس کمیته آموزش یوفا در سفری 2 روزه به تهران علاوه بر امضای تفاهمنامه، با مسؤولان ایرانی رایزنی خواهند داشت.
به گزارش مهر، مایکل فان‌تراخ، رئیس فدراسیون فوتبال هلند و معاون اول یوفا که یکی از کاندیداهای حضور در شورای فیفا است، سه‌شنبه‌شب به منظور دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ایران به تهران سفر می‌کند. در این سفر،  یوهان فان‌خاین، رئیس کمیته آموزش یوفا نیز تراخ را همراهی می‌کند. فاین‌خاین شب گذشته به تهران رسید. ملاقات با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و امضای تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون‌های فوتبال 2 کشور ایران و هلند، از اهم برنامه‌های سفر معاون یوفا به ایران است. فان تراخ کاندیدای حضور در انتخابات شورای فیفا از قاره اروپاست. علی کفاشیان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران نیز برای همین پست از ایران و به عنوان نماینده قاره آسیا کاندیدا شده است. به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال هلند علاوه بر امضای تفاهمنامه، رایزنی‌هایی را هم با مسؤولان ایرانی برای رای دادن به وی در انتخابات پیش‌روی فیفا خواهد داشت.
 
افتخاری: پاداش وزارت ورزش همان پاداش فدراسیون فوتبال است!
مشاور سازمان لیگ فوتسال می‌گوید پاداش پرداخت شده به بازیکنان تیم‌ملی فوتسال از طرف وزارت ورزش همان پاداش فدراسیون فوتبال بوده است! به تیم‌ملی فوتسال ایران بعد از کسب عنوان سومی مسابقات جام‌جهانی کلمبیا، وعده‌های زیادی برای دریافت پاداش داده شد؛ از جمله پاداش وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال. با این حال طبق اعلام بازیکنان تیم‌ملی فوتسال، فقط وزارت ورزش وعده خود را در قبال پاداش‌ها عملی کرده و فدراسیون فوتبال هنوز پاداش ملی‌پوشان را پرداخت نکرده است. این موضوع اعتراض و ناراحتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ملی فوتسال را در پی داشته است. در همین ارتباط، سیدرضا افتخاری مشاور سرپرست کمیته فوتسال گفت: در مصاحبه برخی بازیکنان اعلام شده که پرداخت پاداش از طریق وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است. بودجه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از یک منبع تامین می‌شود و فرقی ندارد از کدام حساب پرداخت شود. وی گفت: بنابراین  پاداش پرداخت شده به تیم‌ملی فوتسال همان پاداش پرداختی  فدراسیون فوتبال است! پول تحویل شده از سوی وزارت ورزش به فوتسال از محل منابع تخصیصی فدراسیون بوده است.
 
کی‌روش برنامه تیم‌ملی را تا پایان جام‌جهانی ارائه کرد
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: کی‌روش تا پایان جام‌جهانی ۲۰۱۸ برنامه‌های تیم‌ملی را ارائه کرده است. غلامرضا بهروان درباره گلایه‌های مربیان باشگاهی از تعطیلات زیاد لیگ برتر گفت: در حال حاضر همه توجه‌ها به تیم‌ملی معطوف شده و باشگاه‌ها برای موفقیت تیم‌ملی تعامل زیادی با سازمان لیگ و باشگاه‌ها انجام داده‌اند. برخی گلایه‌های مربیان باشگاهی هم بحق است.  از سوی دیگر AFC قصد دارد سهمیه باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را براساس عملکرد باشگاه‌ها تعیین کند که درباره این معیار، حرف زیاد داریم. رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برنامه‌های تیم‌ملی گفت: کی‌روش تا پایان جام‌جهانی ۲۰۱۸ همه برنامه‌های تیم‌ملی شامل اردوها، بازی‌های تدارکاتی و... را به ما ارائه کرده است. ما هم براساس برنامه‌های کی‌روش برنامه‌های لیگ برتر را تا پایان جام‌جهانی طراحی کرده‌ایم. اکنون زمان شروع و پایان لیگ برتر آینده مشخص شده است. حتی ما برنامه لیگ برتر در فصل ۹۸-۹۷ را طراحی کرده‌ایم. خواست اصلی کی‌روش برنامه‌ریزی در فوتبال است و ما به درخواست منطقی او پاسخ مثبت داده‌ایم اما بحث‌های فنی بین مربیان باشگاهی و کادرفنی تیم‌ملی باید در جریان باشد تا همه مسائل به طور شفاف بیان شود. 

Page Generated in 0/0061 sec