printlogo


کد خبر: 168036تاریخ: 1395/9/4 00:00
کوتاه و گویا

  سیدعباس طباطبایی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 درباره طرح «مبادله رایگان و عرضه کتاب با حال و هوای طهران قدیم» گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در بوستان دانشجو و با هدف ترویج کتابخوانی برگزار می‌شود که با تغییر شیوه عرضه کتاب تلاش شده کتاب‌ها با شکل و شمایل جدید و در قالب  گاری‌های طوافی آنگونه که در طهران قدیم معمول بوده عرضه شوند.
  مسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از اجرای طرح «جهاد مهربانی» با هدف شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و خانواده‌های نیازمند از طریق افراد، موسسات خیریه و سازمان‌های  مردم‌نهاد و آموزش خبر داد. قرار است در این طرح پس از شناسایی فرزندان بازمانده از تحصیل اقشار آسیب‌دیده، حمایت تحصیلی از افراد مزبور آغاز شود.
  امیر قاسمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 درباره برنامه‌های انجام‌شده در هفته کتاب و کتابخوانی گفت: اهالی محله «سلیمانی تیموری» در برنامه‌ای ابتکاری اقدام به راه‌اندازی دوچرخه تبلیغاتی با شعار «محله می‌خواند» در سطح معابر و اهدای بروشور و کتاب به شهروندان کردند.
  نجاریان، قائم‌مقام شهرداری منطقه 13 با اشاره به سرشماری 85 هزار خانوار ساکن در این منطقه بیان کرد: بالغ بر 85 درصد خانوارها سرشماری شده‌اند که 15 درصد آنها در هنگام مراجعه ماموران سرشماری حضور نداشتند که یک کد به عنوان کد غیبت و یک شماره تلفن در آن منزل گذاشته شده تا شهروندان با دریافت آن نسبت به ارائه اطلاعات خود اقدام کنند.
  علیرضا اسفراینی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 از جمع‌آوری تاکسی‌های فرسوده در این منطقه خبر داد و گفت: تعویض خودروهای پیکان فرسوده در سطح منطقه در دستور کار عوامل کنترل و نظارت منطقه قرار گرفته و صاحبان خودروهای فرسوده می‌توانند با استفاده از تسهیلات وام 20 میلیون تومانی اقدام به نوسازی خودروی خود کنند.
  همایش علمی «دیابت و زندگی سالم» با مشارکت «انجمن ملی دیابت ایران» و «شرکت نوونوردیسک» همزمان با روز جهانی و هفته ملی دیابت با حضور دبیران و اعضای کانون پیشگیری از دیابت و شهروندان منطقه 22 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد و در پایان همایش از دبیران فعال کانون پیشگیری از دیابت تقدیر به عمل آمد.


Page Generated in 0/0058 sec