printlogo


کد خبر: 168050تاریخ: 1395/9/4 00:00
رویدادها

مشکلات درمانی جعفر والی
جعفر والی، بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر ایران به دلیل ناراحتی قلبی و آلودگی هوا در بیمارستان شهید رجایی بستری شد اما بیمه خدمات درمانی از ارائه خدمات به این هنرمند خودداری کرده است. به گزارش مهر، اتفاق قابل تأملی که رخ داده این است که بیمه خدمات درمانی سازمان بازنشستگی به دلیل اینکه از شهریورماه حقوق بازنشستگی این هنرمند با سابقه به حسابش واریز نشده، از ارائه خدمات به جعفر والی خودداری کرده است.

بازی‌های رایانه‌ای حوزه انقلاب  و دفاع‌مقدس در جشنواره عمار
بازی‌های رایانه‌ای «نبرد هور»، «قهرمان من»، «راهرو»، «بال‌های تاریک»، «شعارنویس»، «عملیات انهدام» و «فارمولر» به عنوان نامزدهای بازی در حوزه‌های «انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس» و «اقتصاد مقاومتی» برای شرکت در جشنواره بازی عمار مشخص شدند.
به گزارش مهر، بر این اساس «نبرد هور» نخستین بازی‌ای است که در قالب «اندروید» و با موضوع «انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس» ساخته شده که حمید افسری، مدیر این پروژه و موسسه مهاد رسانه شیراز، توزیع‌کننده این بازی است. بازی مهم دیگر ارسال شده به جشنواره عمار با موضوع «انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس»، «قهرمان من» نام دارد که در قالب «اندروید» تولید شده است. از دیگر بازی‌های ارسال شده به جشنواره عمار با این موضوع، بازی «راهرو» در قالب «اندروید» است که «ایمان گلکار» مدیر این پروژه و توزیع‌کننده این بازی موسسه
Credo Soft است. بازی دیگر «بال‌های تاریک» است که در قالب «اندروید» و با موضوع «انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس» ساخته شده است. بازی دیگر ارسال شده به جشنواره بازی عمار با این موضوع «شعارنویس» در قالب «اندروید» است که سازنده آن عرفان حجتی‌اشرفی بوده و درباره شعارنویسی بر روی دیوار و برخورد با ساواک است. «عملیات انهدام» دیگر اثر ارسال شده در این موضوع به جشنواره بازی عمار در قالب رایانه‌ای است که حجت‌الاسلام حبیب داستانی‌بنیسی، مدیر این پروژه و توزیع‌کننده این بازی شرکت رسانه گستر بنیسی است؛ این بازی پیرامون عملیات آزادسازی خرمشهر است.

نوحه «زینب، زینب» میراث فرهنگی ما است
سیدعزت‌الله ضرغامی گفت: زنده‌یاد سلیم مؤذن‌زاده‌اردبیلی بخوبی ردیف‌های موسیقی و فنون و مهارت‌های کلاسیک آواز را می‌شناخت و به زیبایی و استادی هرچه تمام‌تر اجرا می‌کرد. به گزارش فارس، سیدعزت‌الله ضرغامی درباره زنده‌یاد سلیم مؤذن‌زاده‌اردبیلی مطلبی با عنوان «آذرخش دل‌ها» نوشته که در آن آمده است: «رحمت و رضوان الهی بر او باد! او می‌گفت حنجره‌اش وقف سیدالشهدا(ع) است و در جای دیگری آن را خرج نمی‌کند! بخوبی ردیف‌های موسیقی و فنون و مهارت‌های کلاسیک آواز را می‌شناخت و به زیبایی و استادی هرچه تمام‌تر اجرا می‌کرد. در جلسات متعددی با او بوده‌ام. به زبان ترکی و فارسی و عربی می‌خواند. همه‌شان جانسوز و تکان‌دهنده! بسیاری از فارسی‌زبانان که معنای اشعار و ذکر مصیبت‌های ترکی او را متوجه نمی‌شوند با ملودی زیبا و فراز و فرودهای سحرکننده‌اش ارتباط عجیبی برقرار می‌کنند و سراسر وجودشان پر از عشق و حال و محبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌شود. در مراسم بین‌المللی پیرغلامان اهل‌بیت علیهم‌السلام از او تجلیل کردیم. در آنجا به زبان انگلیسی هم خواند! میهمانان انگلیسی‌زبان همراه سایرین با نوای
«آی لاو حسین جانم» او را همراهی کردند. او 60 سال خواند و دل‌ها را آتش زد. برخی آثار او مثل «زینب زینب» جزو میراث فرهنگی ما است و باید ثبت تاریخی شود. او و برادر بزرگ‌ترش رحیم مؤذن‌زاده‌اردبیلی، صاحب اذان معروف، پربرکت و ماندگار شدند. اعلی‌الله مقامهما. از حاشیه‌ها دور بودند و وجودشان را وقف اهل‌بیت علیهم‌السلام و ولایت کردند. خوش به سعادت‌شان».

معرفی مدیران سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان
مدیران سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان مشخص شدند.
به گزارش تسنیم، طی احکام جداگانه‌ای از سوی «علیرضا رضاداد» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، «محمد رسول صادقی» به عنوان مدیر ارتباطات  و اطلاع‌رسانی جشنواره، «فرزاد اژدری» به عنوان مدیر دبیرخانه جشنواره و «علی اکبر قاضی‌نظام» به عنوان مدیر بخش مسابقه  فیلمنامه‌نویسی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان  اصفهان منصوب شدند.


Page Generated in 0/0067 sec