printlogo


کد خبر: 168054تاریخ: 1395/9/4 00:00
اخبار

مراکش پیشنهاد بازی دوستانه با ایران را رد کرد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال مراکش پیشنهاد دیدار دوستانه با ایران را رد کرد و ترجیح داد تیمش به جای دیدار با ایران به مصاف تونس برود. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت کوره، تیم‌ملی فوتبال مراکش پیشنهاد تیم‌ملی فوتبال ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه را رد کرد. این خبری است که سایت عربی کوره منتشر کرده است. به نوشته این سایت، سرمربی تیم‌ملی فوتبال مراکش با پیشنهاد بازی دوستانه با ایران مخالفت کرد و ترجیح داد به جای دیدار با ایران به مصاف تونس برود. پیش‌تر برخی اخبار حکایت از این داشت که در اردوی دوبی به احتمال زیاد تیم‌ملی 2 دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد. ساحل‌عاج و مراکش گزینه‌های مطرح برای انجام این دو بازی بودند که اکنون با اعلام مراکش تیم ایران تنها یک دیدار دوستانه آن هم با ساحل‌عاج برگزار خواهد کرد.

ناعدالتی AFC سوریه ـ ازبک در کوالالامپور
هرچه اعضای تیم‌ملی فوتبال، کارشناسان و دلسوزان فوتبال تاکید کردند که بازی با سوریه در سرمبان مالزی و در فصل بارندگی آن منطقه به صلاح فوتبال ملی نیست اما AFC و نمایندگان فوتبال ایران در مرکز تصمیم‌گیری فوتبال آسیا به هشدارها توجهی نکردند تا ایران مجبور شود در آن شرایط آب و هوایی به مصاف حریفش برود. دیپلماسی ورزشی، چیزی است که در فوتبال ایران جای خالی‌اش احساس می‌شود. تیم‌ملی فوتبال ایران با وجود مخالفت کادر فنی‌اش در نهایت مجبور شد در باتلاق سرمبان به مصاف سوریه برود و از کسب 3 امتیاز راحت بازبماند. درست یک هفته بعد از بازی ایران و سوریه، فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرده با تجربه از بازی برابر ایران، دیدار  برابر ازبکستان نه در سرمبان که در کوالالامپور برگزار می‌شود. حالا حریف قدرتمند ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 براحتی در ورزشگاه خوب و حرفه‌ای پایتخت مالزی به دیدار سوریه می‌رود و احتمالا نتیجه دلخواهش را هم خواهد گرفت و بدین ترتیب فاصله‌اش را با ایران کم خواهد کرد. لطف AFC شامل حال ازبک‌ها شد و ایرانی که در هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده دارد، سرش بی‌کلاه ماند.

عالیشاه و نوراللهی می‌مانند
 امیر قلعه‌نویی قصد داشت 2 بازیکن ناراضی قرمزها را در نیم‌فصل به تبریز ببرد. این دو البته می‌توانستند سرباز شوند و اینگونه هزینه چندانی هم برای تبریزی‌ها نداشتند. احمد نوراللهی تقریبا تصمیمش را گرفته بود و می‌خواست با انصراف از دانشگاه به تبریز برود و جای سینا عشوری مصدوم را بگیرد و تقریبا احتمال رفتن امید عالیشاه با او هم بیش از 50 درصد بود اما یک دیدار مستقیم برانکو با این بازیکنان، شرایط را به کلی تغییر داده است. برانکو رودررو به هر دوی این بازیکنان گفته به بازی‌شان نیاز دارد و نمی‌گذارد از این تیم بروند. سرمربی پرسپولیس از آنها خواسته تا خیلی باانگیزه‌تر از قبل بازی کنند. اما چه شده برانکو که تا قبل از این می‌گفت هر کسی فکر می‌کند از شرایط ناراضی است، می‌تواند از تیم برود، نظرش تغییر کرده؟

لیلا رجبی: توهین نکنید تقدیر نمی‌خواهم
رکورددار پرتاب وزنه بانوان با بیان اینکه در مراسم تقدیر از خود شرکت نمی‌کند، گفت: من احتیاجی ندارم که تقدیر کنند، فقط توهینی به من نکنند. لیلا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره تصمیم فدراسیون دوومیدانی برای تقدیر از او در جریان رقابت‌های داخل سالن قهرمانی کشور گفت: به من توهین نشود، احتیاجی به برگزاری مراسم تقدیر وجود ندارد. 10 سال است که برای دوومیدانی ایران تلاش می‌کنم و در رقابت‌های بین‌المللی زیادی به نام ایران حضور داشتم اما در این مدت اخیر صحبت‌هایی صورت گرفته که باعث تاسف می‌شود. رجبی ادامه داد: من احتیاجی به تقدیر و تشکر ندارم، فقط به من توهین نکنید. هرکسی یک صحبتی انجام می‌دهد. یکی می‌گوید به خاطر پول آمده و یکی دیگر هم صحبت بی‌اساسی را انجام می‌دهد. اگر به شما توهین می‌کردند در چنین مراسمی شرکت می‌کردید؟ او درباره صحبت‌های سخنگوی سازمان تیم‌های ملی نیز گفت: آقای غیاثی، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی و  فدراسیون دوومیدانی است. صحبت‌های او صحبت فدراسیون است. بنابراین تمام توهین‌هایی که در صحبت‌های آقای غیاثی بود حرف فدراسیون نیز هست. به کسی توهین نکنید، مراسم تقدیر هم برگزار نکنید.


Page Generated in 0/0049 sec