printlogo


کد خبر: 168082تاریخ: 1395/9/6 00:00
اخبار

تمدید «داماتو» توسط آمریکا نقض برجام است
امام‌جمعه موقت تهران می‌گوید تصویب تمدید تحریم‌های داماتو عملا خلاف برجام و نقض آن است و ایران نسبت به آن عکس‌العمل نشان خواهد داد. به گزارش تسنیم،
آیت الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با بیان اینکه انتخابات اخیر آمریکا تجلی قهر خداوند بود، گفت: همان‌گونه که دولتمردان آمریکا اعلام کردند 7 تریلیارد خرج جنگ در عراق و افغانستان شده اما هیچ سودی برای آنها نداشته که بحمدالله با این اتفاقات فضا برای انقلاب ما مهیا شده است. وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکا اعتراف کردند 45 درصد مردم آمریکا در فقر زندگی می‌کنند و باید پول‌هایی که هزینه جنگ شده برای ساختن پل‌ها و خیابان‌ها صرف می‌شده است. امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه خود آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند از بدهکارترین دولت‌ها هستند و کشورشان دچار به هم ریختگی و گرفتاری شده است، اظهار کرد: همانند شوروی سابق صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرال‌-دموکراسی امروز به گوش می‌رسد. آیت الله صدیقی با بیان اینکه آمریکا در برجام به تعهداتش کامل عمل نکرده است، ادامه داد: اخیرا تحریم‌هایی(داماتو) وضع کرده‌اند که خلاف برجام و نقض آن است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نظام جمهوری اسلامی ایران عکس‌العمل نشان خواهد داد.

اصولگرایان باید بر سر یک نفر خاص به توافق برسند
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه نباید کاندیدای متعدد داشته باشیم، اظهار داشت: اصولگرایان بر سر یک نفر خاص به توافق برسند. آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در گفت‌وگو با میزان گفت: اصولگرایان بر سر یک نفر خاص توافق داشته باشند تا دیگر داوطلبان متعدد نداشته باشیم. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش وی نسبت به سخنان اخیر باهنر مبنی بر خودداری گروهی از داوطلبان
از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: من بالاتر از این سخن را می‌گویم و حرفم این است، تنها بر سر یک نفر به توافق برسیم.

مدعیان گلستان شدن کشور با برجام از مردم عذرخواهی کنند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که می‌گفتند برجام اجرا شود کشور گلستان می‌شود از ملت عذرخواهی کنند. آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ایران با فرهنگ مقاومت38  سال کشور را حفظ کرده، ما 38 سال است نان مقاومت خود را می‌خوریم نه نان مذاکره.
2 سال است مردم در جریان مذاکرات هستند؛ ما نمی‌خواهیم توپ را به زمین خودی بیندازیم ولی به خارج که می‌توانیم. وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ده‌ها بدعهدی کردند، قرار نبود دیگر تحریمی بر تحریم‌ها اضافه شود ولی 10 سال دیگر تحریم‌ها را تمدید کردند و طبق گفته رهبری این نقض برجام است و قطعا واکنش نظام جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت. عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ایستادن در برابر آمریکا جواب می‌دهد. جا دارد کسانی که می‌گفتند برجام اجرا شود کشور گلستان می‌شود از ملت عذرخواهی کنند. ما به بند بند برجام عمل کردیم ولی آنها به برجام عمل نکردند و به تعبیر رهبری، ناقص عمل کردند.


مرحوم شایانفر سردار بی‌بدیل عرصه جنگ نرم بود
عضو شورایعالی فضای مجازی گفت: مرحوم شایانفر با اطلاعات وسیعش آرشیوی هوشمند و بحق سردار بی‌بدیل عرصه جنگ نرم بود. به گزارش فارس،‌ عزت‌الله ضرغامی، عضو شورایعالی فضای مجازی در حاشیه مراسم ختم مرحوم شایانفر، پیرامون نقش مرحوم شایان‌فر در جریان‌شناسی سیاسی و فرهنگی کشور اظهار داشت: شایانفر فردی بود که مثل او کمتر دیده می‌شد و کارنامه بی‌بدیل او در عرصه فرهنگ، هنر و سیاست از دانش و اطلاعات وسیع و گسترده‌ای به‌وجود آمد. وی تأکید کرد: از ایشان آثار زیادی همچون نیمه‌پنهان به جای مانده است ولی افرادی که با ایشان در ارتباط بودند و شخصیت‌هایی که قصد تحقیق در حوزه‌های مختلف را داشتند بهترین مشاور را مرحوم شایانفر می‌دانند.


Page Generated in 0/0148 sec