printlogo


کد خبر: 168087تاریخ: 1395/9/6 00:00
اخبار

توافق با اصناف برای عدم‌افزایش مالیات عملکرد سال ۹۴
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برای نخستین‌بار با اصناف برای مالیات عملکرد سال ۹۴ بدون هیچ‌گونه افزایشی به توافق رسیدیم. به گزارش تسنیم، سیدکامل تقوی‌نژاد در جمع نمایندگان
هیات‌های حل اختلاف مالیاتی با بیان اینکه سیاست جایگزین شدن مالیات به‌جای نفت در بودجه، در ذهن همه برنامه‌ریزان کشور جای گرفته، گفت: شرایط اقتصادی کشور با مالیات تأثیر و تأثر متقابلی دارد و هرچه پایه‌های اقتصادی مقاوم‌تر و شاخص‌های اقتصادی رو به رشدتر باشد، طبیعتاً درآمدهای مالیاتی نیز افزایش خواهد یافت. وی افزود: در حال حاضر اقتصاد کشور در حال یک جهش و خیزش متکی بر مالیات است و تحریم‏هایی که سال‌ها باعث فشارهای متعدد به اقتصاد کشور می‌شد، اکنون منجر به درون‌زا شدن و پایدار شدن منابع درآمدی کشور شده و درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفته است. تقوی‌نژاد با اشاره به پیش‌بینی درآمدهای مالیاتی سال جاری عنوان داشت: رقم پیش‌بینی شده درآمدهای مالیاتی در 6ماه نخست امسال، با تلاش همکاران به‌شکل مطلوبی تحقق یافته است که در نیمه دوم سال نیز این روند باید با اهتمام و جدیت بیشتری تداوم یابد. وی خاطرنشان کرد: یکی از جهت‌گیری‌های اساسی سازمان، تعامل و تفاهم با مؤدیان است و در همین راستا، امسال برای نخستین‌بار با اصناف برای مالیات عملکرد سال 94 بدون هیچ‌گونه افزایشی به توافق رسیدیم و در مقابل، شاهد اعتماد مؤدیان به دستگاه مالیاتی و مشارکت بالای مردم برای پرداخت مالیات به‌عنوان حقوق حقه دولت بودیم.

قیمت طلا به پایین‌ترین رقم در ۹ ماه و نیم گذشته رسید
قیمت هر اونس طلا در معاملات دیروز با 4/0 درصد کاهش به ۱۱۷۸ دلار و ۶۴ سنت رسید که پایین‌ترین رقم در ۹ ماه و نیم گذشته است. به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال تقویت احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا و ادامه رشد ارزش دلار در برابر ین، قیمت طلا دیروز در معاملات آسیایی یک درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین رقم در 9 ماه و نیم گذشته رسید. فلز زرد در آستانه ثبت سومین کاهش هفتگی متوالی قرار دارد. براساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا دیروز با 4/0 درصد کاهش به 1178 دلار و 64 سنت رسید. اوایل جلسه دیروز قیمت فلز زرد یک درصد کاهش یافت و پایین‌ترین رقم از 8 فوریه تاکنون یعنی 1171 دلار و 21 سنت را تجربه کرد.


Page Generated in 0/0052 sec