printlogo


کد خبر: 168097تاریخ: 1395/9/6 00:00
کوتاه و گویا

  مسابقه «دانشبازی» به منظور هرچه جذاب‌تر شدن «تالار علم باغ کتاب تهران» توسط مرکز نوآوری و شتابدهی یاس و با حمایت ویژه شهرداری تهران در تاریخ‌های 13، 14 و 20 آبان‌ماه سال جاری برگزار شد. در این مسابقه که بیش از یک هفته به طول انجامید،110 نفر در قالب 31 تیم به فعالیت تیمی پرداختند و به 3 تیم برتر 5، 3و 2 میلیون تومان جایزه نقدی تعلق گرفت.
  پیمان قربانی، شهردار منطقه 19 از اعزام 130 داوطلب از همکاران شاغل در شهرداری این منطقه جهت خدمت‌رسانی به عاشقان حسینی در کربلا در روزهای گذشته خبر داد.
  علی‌محمد سعادتی، قائم‌مقام شهردار منطقه 12 از قرار گرفتن بازارچه عودلاجان در مرحله تثبیت اقتصادی خبر داد و گفت: پیشنهاد طراحی سازوکاری مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی بازارچه و همکاری کسبه برای تغییر کاربری شغلی را داده‌ایم. ما خوشبین هستیم که این بازارچه به عنوان یک مدل موفق برای راه‌اندازی و احیای سایر بازارچه‌ها و تیمچه‌های تاریخی تهران و حتی کشور معرفی خواهد شد.  همچنین مهدی صالحی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 12 درباره  تدوین بسته‌های تشویقی نوسازی محله‌های تهران قدیم گفت: در تدوین بسته‌های تشویقی محله‌های منطقه 12 به مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توجه بیشتری داریم. برای مثال در محله هرندی دادن 6 طبقه تراکم مورد استقبال شهروندان قرار نمی‌گیرد، چرا که در نهایت 5 طبقه برای ساکنان این محله کافی است و هزینه‌های اضافی را تحمیل نمی‌کند.
  محمدعلی شعبانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح «هنری باتیس» با هدف بازپیرایی سیمای شهری درمحلات کم‌برخوردار منطقه خبر داد. در تکنیک باتیس از پوشش پلیمری برای نقاشی دیواری استفاده می‌شود که از مزایای استفاده از آن می‌توان به دوام و انعطاف‌پذیری بالا، قابل شست‌وشو بودن با آب، نبود بو و مواد آلاینده زیست‌محیطی و  صرف هزینه کم اشاره کرد.
  حجت‌الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج محمدعلی طوسی» پدر شهیدان سرافراز «سردار محمد حسن، محمدحسین و محمدابراهیم طوسی» را تسلیت گفت.
  جشن ویژه کودکان کار و خیابان به مناسبت «روز جهانی کودک»
30 آبان با حضور 40 کودک از «سازمان مردم‌نهاد رویش نهال جوان» و با مشارکت شهرداری منطقه 3، کارکنان سرای محلات، خیرین و شهروندان محلی در سرای محله قبا برگزار شد.


Page Generated in 0/0220 sec