printlogo


کد خبر: 168244تاریخ: 1395/9/13 00:00
سرخط خبر

 حمیدرضا عظیمیان، معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تغییر نام سازمان ملی زمین و مسکن  و حذف کلمه مسکن خبر داد و گفت: با پایان مسکن‌مهر از مشارکت در ساخت انبوه مسکن جدا می‌شویم. ساخت 2/2 میلیون واحد مسکن مهر برعهده سازمان ملی زمین و مسکن است.
 تاد مک کلی، وزیر تجارت نیوزیلند در رأس یک هیات بلندپایه تجاری پس از 12 سال به تهران سفر می‌کند.
 محمد اکبرنیا، مدیرکل کاریابی‌های وزارت کار گفت: در ۷ماه ابتدایی امسال بیش از ۳۵۰ هزار نفر جویای کار در موسسات مشاوره شغلی و کاریابی ثبت‌نام کرده‌اند. طبق قانون در صورتی که فرد مشغول کار شود به ازای هر یک سال قرارداد 50 درصد از حداقل حقوق کارگر به میزان 406 هزار تومان به کاریابی پرداخت می‌شود.
 تسنیم نوشت: فروش یک بلیت به چند نفر اقدام متقلبانه‌ای است که شرکت هواپیمایی زاگرس در اربعین امسال در چند مورد در فرودگاه نجف به کار برده و خردسالان و زنان، قربانی کلاهبرداری این ایرلاین ایرانی شده‌اند.
 گمرک ایران با اعلام ثبت ۲۵۰هزار اظهارنامه وارداتی در ۸ ماه نخست امسال از سهم ۲۲ درصدی کالاهای سرمایه‌ای در واردات خبر داد.
 رضا بابازاده، عضو هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر پردیس با بیان اینکه تاریخ و زمان واگذاری واحدهای مسکن‌مهر بزودی اعلام می‌شود، گفت: تلاش می‌شود سامانه هوشمند متقاضیان مسکن‌مهر پردیس که مدت‌هاست از دسترس خارج شده دوباره راه بیفتد.
 اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سفر وزیر خارجه ایران به هند، چین و ژاپن، مدیران ۴۵ شرکت ایرانی از بخش ‌خصوصی وی را همراهی می‌کنند.
 از ابتدای امسال تاکنون در مدت 168 روز معاملاتی تعداد 169 میلیارد و 618 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 443هزار و 618 میلیارد ریال در 11 میلیون و 802 هزار و 477 دفعه مورد معامله قرار گرفته است.
 علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش رایزنی‌ها برای خرید لیزینگی هواپیما خبر داد و گفت: مذاکراتی را با 4 کشور آلمان، ایتالیا، ایرلند و فرانسه برای تامین منابع مالی خرید هواپیما داشته‌ایم.
 کورش مرشدسلوک، نایب‌رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: متاسفانه در حوزه استانداردهای اجباری واردات خودرو سازمان ملی استاندارد ایران خودش استاندارد عمل نمی‌کند.
 مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به افزایش ۵۰۰ تومانی هر کیلوگرم تخم مرغ در روزهای گذشته گفت: قیمت هرشانه تخم مرغ ۲ کیلوگرمی به ۱۰ هزار تومان و مرغ به ۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.
 معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران آخرین جزئیات مربوط به الزام خدمات پس از فروش درباره 4 دسته از کالاهای مصرفی با دوام شامل خودرو، ماشین‌آلات راهداری و کشاورزی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی و لوازم خانگی را تشریح کرد.
 


Page Generated in 0/0047 sec