printlogo


کد خبر: 168269تاریخ: 1395/9/13 00:00
اخبار

فدراسیون ورزش‌های رزمی رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت شناخت؟!
حضور نماینده تیم‌ملی موی‌تای بانوان ایران کنار نماینده اشغالگر قدس در جام‌جهانی روسیه و سکوت مسؤولان وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های رزمی برای جامعه ورزش ما بسیار عجیب است. به گزارش فارس، تیم‌ملی پسران و دختران موی‌تای ایران هفته گذشته با حضور در رقابت‌های جام‌جهانی روسیه موفق به کسب 4 مدال نقره و 10 برنز شد. سعیده غفاری در وزن منهای 60 کیلوگرم، عضو تیم‌ملی موی‌تای بانوان با حضور در این مسابقات به مدال برنز مشترک دست یافت. متاسفانه عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که نماینده تیم‌ملی موی‌تای بانوان در مراسم توزیع مدال، کنار نماینده اشغالگر قدس روی سکو ایستاده و در پایان مسابقات هم با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفته است. این اتفاق غیر قابل باور در حالی رخ داده است که حسین عابدی، مدیر تیم‌های ملی و سرپرست تیم اعزامی به این رقابت‌ها نیز در سالن مسابقات حضور داشته و هیچ‌گونه اقدامی نکرده است. دفاع از مظلومان و مستضعفان در اقصی نقاط جهان وظیفه یک فرد مسلمان است که با مکتب اسلام گره خورده اما گویا مسؤولان فدراسیون ورزش‌های رزمی این مهم را فراموش کرده‌اند. عابدی، مرد خاکستری فدراسیون ورزش‌های رزمی است که محمود رشیدی به عنوان رئیس فدراسیون اعتماد بسیار زیادی به وی دارد و حتی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون نیز فعالیت می‌کند. متاسفانه پس از تماس‌های مکرر از سوی خبرنگار ورزشی فارس با رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی و مدیر تیم‌های ملی هیچ کدام حاضر به پاسخگویی نبودند و امیدواریم مسؤولان وزارت ورزش و جوانان واکنش منطقی به این موضوع داشته باشند.

آمار ضعیف مسی  در ال‌کلاسیکو‌های اخیر
بارسلونا بدون شک برای بازی امروز به جادوی لیونل مسی امید ویژه‌ای خواهد بست. آنها می‌خواهند بعد از چند عملکرد ضعیف با یک پیروزی خوب دوباره یک روند عالی پیدا کنند اما مسی از 14-2013 به این سو دیگر در ال‌کلاسیکو گل نزده. از زمان ورود به تیم اصلی، مسی همواره در بازی‌های بزرگ و مهم برای بارسلونا درخشش ویژه‌ای داشته و در تمام رقابت‌ها برابر رئال 21 گل به ثمر رسانده. اما مسی 29 ساله در 5 بازی آخر رو در روی دو تیم گلی نزده. آخرین گل او در هتریکش در بازی 3-4 در زمان خراردو مارتینو زده شد. بعد از آن، مسی در همان فصل در فینال کوپا دل‌ری موفق نشد گلی برای تیمش بزند. در بازی 4 بر صفر فصل پیش هم او کمتر از نیم ساعت برای بارسلونا بازی کرد چون تازه از مصدومیت برگشته بود. حالا 400 دقیقه از آخرین گل او در ال‌کلاسیکو گذشته. اما بازی امروز فوق‌العاده حساس است و شاید این یک موقعیت عالی برای زدن گلی دوباره به رئال باشد.

ژاوی و یک پرسپولیسی حریف استقلال
با مشخص شدن نماینده کشور ازبکستان در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، جدول نهایی این مسابقات تعیین شد. بعد از تغییرات اعمال‌شده در جدول مسابقات امسال لیگ قهرمانان آسیا و حضور مستقیم پرسپولیس در جدول این مسابقات و مشخص شدن نماینده ازبکستان برای بازی‌های پلی‌آف، جدول این مسابقات در مرحله پلی‌آف مشخص شد و استقلال ایران باید با السد قطر بازی کند. پیش از این و در جدول قبلی احتمال بازی پرسپولیس با السد بیشتر بود اما حالا استقلال است که با تیم پورعلی‌گنجی و ژاوی ستاره بزرگ اسپانیایی بازی می‌کند.  این بازی روز 19 بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نام علی دایی بین 10 سبیلوی تاریخ بوندس‌لیگا
نام اسطوره گلزنی ایران و آسیا در فهرست بهترین سبیلوهای تاریخ بوندس‌لیگا دیده می‌شود. به گزارش ایسنا و به نقل از freunde آلمان، ماه نوامبر رو به پایان است؛ ماهی که در آن خیلی‌ها با داشتن ریش و سبیل، به یاد بیماران سرطانی هستند. به همین خاطر بد نیست بازیکنان سبیلوی فوتبال آلمان را نیز مورد بررسی قرار بدهیم. علی دایی یکی از بازیکنان ایرانی بود که توانست حضور در چند تیم مختلف بوندس‌لیگا را تجربه کند. دایی آن زمان با ظاهری که اکثر بازیکنان ایرانی داشتند، در بوندس‌لیگا حاضر شد. او با سبیل‌های پرپشت خود، یکی از چند بازیکنی بود که با این ظاهر در فوتبال آلمان بازی کرد. به همین خاطر پایگاه اینترنتی freunde از او به عنوان یکی از بازیکنان سبیلوی تاریخ بوندس‌لیگا یاد کرده است.


Page Generated in 0/0070 sec