printlogo


کد خبر: 168312تاریخ: 1395/9/14 00:00
کوتاه و گویا

  شهرام شفیعی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 از احداث پیشرفته‌ترین درمانگاه شهرداری تهران در این منطقه با هدف ارائه خدمات درمانی و پزشکی به شهروندان خبر داد و گفت: پروژه احداث درمانگاه شهرداری منطقه 7 به مساحت 3 هزار و 200 مترمربع زیربنا در 8 طبقه در حال انجام است. همچنین امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری این منطقه  از به‌کارگیری 40 دستگاه تاکسی ون در خطوط پرتردد منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران در روزهای سرد سال خبر داد.
  مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودکان و نوجوانان در نشست صمیمانه‌ای با اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان البرز گفت: ما و بچه‌های دوران ما با وجود اینکه امکانات و فرصت مطالعه قابل توجهی نداشتیم اما توانستیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم، جا دارد شما که اکنون این امکانات و تجهیزات مهم مانند کتاب، کتابخانه و مربی‌های ویژه برای کتاب و کتابخوانی را در اختیار دارید، فاتح قله‌ها باشید.
  مهدی صفدری، معاون شهرسازی و معماری منطقه 10 از اجرای ضوابط قانونی نمای ساختمان و طراحی آن به صورت رایگان در بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: برای ایجاد انگیزه، ترغیب و تشویق شهروندان و تحمیل بار مالی کمتر به مالکان بافت‌های فرسوده، این موضوع با همکاری دفاتر خدمات نوسازی به صورت رایگان به همراه خدماتی مانند تشکیل پرونده برای دریافت وام نوسازی، مشاوره و تنظیم قراردادهای ساخت و ساز اهالی و تجمیع انجام می‌شود.
  ناصر امانی، معاون شهردار تهران  با تایید نکردن اخباری مبنی بر منطقه‌بندی جدید شهر تهران در شبکه‌های اجتماعی گفت: هنوز به هیچ جمع‌بندی قاطع و مشخصی در این زمینه نرسیده‌ایم و در دستور کار قرار گرفتن این موضوع منوط به تصویب لایحه مدیریت شهری است و اگر این لایحه به تصویب برسد تغییر در منطقه‌بندی شهر تهران براساس تصدی‌گری جدید شهرداری مطرح خواهد شد.
  موسی فرهنگ، سفیر ایران در تانزانیا با اشاره به ضرورت مرمت میراث فرهنگی ایران در این کشور گفت: در سال‌های گذشته 2 طرح شامل شناسنامه‌دار کردن میراث فرهنگی ایران در تانزانیا و امکان مرمت تعدادی از این ابنیه توسط وزارت امور خارجه ارائه شد. گفتنی است ارتباط فرهنگی 2 کشور در قرن دهم میلادی و هنگام حضور یک ایرانی به نام علی‌بن‌حسین شیرازی در زنگبار شروع شد.


Page Generated in 0/0057 sec