printlogo


کد خبر: 168329تاریخ: 1395/9/14 00:00
اخبار

رسول خطیبی استعفا کرد
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از سمت خود استعفا کرد. رسول خطیبی بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس از سمتش به صورت شفاهی کناره‌گیری کرد. میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل ماشین‌سازی این خبر را تایید کرد. از فرهاد کاظمی به عنوان جدی‌ترین گزینه جایگزینی خطیبی نام برده می‌شود.

مخالفت باشگاه سایپا با استعفای حسین فرکی
باشگاه سایپا با استعفای حسین فرکی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه مخالفت کرد. فرکی بعد از این تصمیم هیات مدیره باشگاه سایپا، به همراه مدیرعامل در تمرین این تیم حضور یافت. به نقل از سایت باشگاه سایپا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از قبول شکست مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا کرد که برهمین اساس هیات مدیره شرکت فرهنگی- ورزشی سایپا با حضور حسین فرکی و سایر اعضا تشکیل شد. فرکی در این جلسه ضمن تاکید بر استعفای خود گزارشی از عملکرد فنی تیم فوتبال ارائه کرد که پس از شنیدن صحبت‌‌های فرکی تمام اعضای هیات مدیره ضمن مخالفت با استعفای وی بر حمایت از این مربی تاکید کردند. پیش از تشکیل جلسه هیات مدیره جمعی از بازیکنان تیم فوتبال سایپا با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه، ضمن حمایت از فرکی خواستار مخالفت با استعفای وی از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه شده بودند.

پرسپولیس ـ پدیده یک روز به تعویق افتاد
با اعلام سازمان لیگ برتر، برگزاری بازی پرسپولیس با پدیده در مشهد با یک روز تاخیر به جمعه 19 آذر موکول شد. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر، مصاف تیم فوتبال پرسپولیس با پدیده در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌ها که قرار بود پیش از این ساعت 14:30 روز پنجشنبه 18 آذرماه برگزار شود، به همین ساعت در روز جمعه موکول شد. با اعلام این مطلب از سوی سازمان لیگ به مسؤولان باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس، تلاش‌ها آغاز شده تا برای اقامت سرخپوشان و همچنین پرواز رفت و برگشت شرایط لازم فراهم شود. پرسپولیس پیش از این برای اقامت، از بعدازظهر چهارشنبه و همچنین پرواز رفت و برگشت به ترتیب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اقدام کرده بود.

شروع اقدام رسمی لیورپول برای جذب آزمون
باشگاه لیورپول اقدامات اولیه برای جذب مهاجم ایرانی را آغاز کرده و امیدوار است در زمستان این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد. چند هفته‌ای است خبر پیوستن سردار آزمون به لیورپول در رسانه‌های معتبر جهان شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد این انتقال روز به روز در حال واقعی‌تر شدن است و بزودی شاهد حضور یک بازیکن ایرانی در یکی از بهترین تیم‌های اروپا خواهیم بود. این مهاجم ایرانی 21 ساله می‌تواند با رفتن به لیورپول تاریخ‌سازی کند و اولین ایرانی تاریخ لیورپول باشد ولی او نخستین ایرانی نخواهد بود که به لیگ برتر خواهد رفت. کریم باقری نخستین ایرانی بود که با رفتن به چارلتون توانست حضور در لیگ برتر را تجربه کند. البته او تنها 15 دقیقه در کل فصل برای چارلتون به میدان رفت و زمان زیادی را برای حضور در این تیم به دست نیاورد. بعد از او آندرانیک تیموریان برای بولتون در لیگ برتر بازی کرد و در ادامه اشکان دژاگه نیز حضور خوبی برای فولام در لیگ برتر داشت و نفر سوم این تیم لندنی بود.  آزمون مهاجم انعطاف‌پذیری است که می‌تواند در چند پست مختلف در خط حمله بازی کند و این قابلیتی است که باعث می‌شود تیم‌ها به دنبال جذب او باشند. در حال حاضر سران باشگاه لیورپول در حال بررسی این انتقال هستند و بعد از زیر نظر گرفتن سردار در بازی‌های قبلی، در حال حاضر مقدمات برای ارائه پیشنهاد رسمی به باشگاه روستوف در حال انجام است. آزمون بازیکنی نیست که بلافاصله بعد از جذب از سوی تیم، تبدیل به فوق‌ستاره آن شود و چیز جدیدی برای لیورپول فراهم کند. او نیاز به پیشرفت دارد تا در آینده به بازیکن مهمی برای تیمش تبدیل شود، درست شبیه مارکو گروئیچ که ژانویه سال گذشته به لیورپول پیوست و این باشگاه نیز او را به چند تیم قرض داده تا پیشرفت کند.
سردار آزمون عنوان کرده است تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از تیم‌هایی چون آژاکس، مارسی یا لیورپول دریافت نکرده و در صورت دریافت هرگونه پیشنهاد از این تیم‌ها، آن را بررسی خواهد کرد.
 


Page Generated in 0/0132 sec