printlogo


کد خبر: 168358تاریخ: 1395/9/15 00:00
اخبار

برای انتخابات  96 یک خط‌مشی داریم
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اکنون دنبال وحدت اصولگرایان و حرکت آنها در یک خط‌مشی هستیم، گفت: هنوز مشخص نیست چه کسی از اصولگرایان به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری انتخاب شود. آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برنامه اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 اظهار داشت: هنوز مشخص نیست چه کسی از اصولگرایان به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری انتخاب شود.  دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سازوکار ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: برنامه ما اتحاد جریان‌های انقلابی است و ما برای رسیدن به این امر موظفیم روی مبانی و اصول وحدت کنیم. وی همچنین افزود: در حال حاضر ما به دنبال این هستیم که همه اصولگرایان یک خط‌‌مشی داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند.

دولت به جای حل مشکلات به دنبال تولید کنایه است
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که کشور از مشکلات عمیقی رنج می‌برد و این مشکلات از طاقت مردم خارج شده است اما دولت به جای حل این مشکلات به دنبال تولید کنایه برای منتقدان است. مهرداد بذرپاش هزینه‌های مدیریتی کشور را بیش از حد خواند و تاکید کرد: متاسفانه به جای اینکه حداکثر هزینه‌‌ها صرف خدمت به مردم شود، صرف مدیریت می‌شود. مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنبه در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران و در آستانه 16 آذر با اشاره به رفتار دولت اظهار داشت: در حال حاضر با یک دولت کنایه زن طرفیم؛ کاش آنقدر که وقت برای تولید کنایه می‌گذاشتند برای حل مشکلات فراوان کشور وقت صرف می‌کردند. وی ادامه داد: کشور از مشکلات عمیقی رنج می‌برد که متأسفانه در برخی بخش‌ها از طاقت مردم خارج‌ شده است ولی انگار در ذهن بعضی‌ها تولید کنایه برای حذف منتقدان، اولویت بیشتری دارد تا وقت صرف کردن برای حل مشکلات کشور. بذرپاش ضمن تأکید بر اینکه متأسفانه در حال حاضر کشور گران اداره می‌شود، ادامه داد: اگر نکته‌سنج باشیم به‌غیر از حقوق‌های نجومی که هنوز اقدامی برای به سرانجام رساندن آن نشده، برخی مدیران زندگی‌های نجومی دارند که باید پاسخ بدهند از کجا آورده‌اند؟ هزینه‌های مدیریتی کشور باید حداقل باشد و هزینه‌های حداکثری باید به سمت خدمت به مردم سرازیر شود. ولی الآن حداکثر هزینه‌‌ها صرف مدیریت و اداره؛ به‌جای خدمات و خدمت می‌شود. نماینده سابق مجلس در ادامه ضمن تأکید بر اینکه برجام، سنگ محک ساده‌لوحی برخی شده است، افزود: تاریخ را خوب نظاره کنیم، فاصله بین ابوموسی اشعری شدن تا مالک اشتر شدن بسیار کم است.

دولت اراده‌ای برای پیگیری حقوق‌های نجومی ندارد
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عزم و اراده‌ای در دولت برای حل مساله حقوق‌های نجومی وجود ندارد، گفت: مدعی‌العموم باید ورود کرده و ماجرا را پیگیری کند. مجتبی شاکری در گفت‌وگو با مهر، با بیان اینکه فیش‌های حقوقی‌ نجومی یکی از مسائلی است که مردم نسبت به آن دغدغه دارند، گفت: باید مشخص شود حقوق‌های نجومی با امضای چه کسی یا چه کسانی داده می‌شده. طبق فرمایش رهبری این حقوق‌ها نامشروع بوده و باید عوامل آن به دادگاه معرفی شوند در حالی که تا امروز هیچ اقدامی در این‌باره صورت نگرفته است. شاکری با بیان اینکه دولت در این قضایا تعلل دارد، گفت: این تعلل از سخنان سخنگوی دولت و معاون اول رئیس‌جمهور بخوبی برداشت می‌شود. آقای نوبخت می‌گوید تنها چند نفر با مساله حقوق‌های نجومی مربوط بودند که ارقام دریافتی را بازگرداندند، اگر اینگونه است پس چرا مساله در سطح ملی به دغدغه تبدیل شده است. آقای جهانگیری عنوان می‌کنند مساله به این بزرگی که گفته می‌شود نبوده است و آقای زنگنه هم می‌گوید اگر بخواهیم حقوق‌های نجومی را قطع کنیم ۵۰۰ نفر از مدیران وزارت نفت بیکار می‌شوند.
 


Page Generated in 0/0049 sec