printlogo


کد خبر: 168362تاریخ: 1395/9/15 00:00
سرخط خبر

 براساس آمار تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام‌عدالت 60 شرکت است که ارزش قطعی برآوردی آنها در حال حاضر 412 هزار و 638 میلیارد ریال و ارزش روز آنها 665 هزار و 138 میلیارد ریال عنوان شده است.
 رئیس‌جمهور ترکیه گفت به دنبال تجارت با ایران، روسیه و چین با ارزهای ملی این کشورهاست.
 سازمان توسعه تجارت شرایط قرنطینه‌ای واردات چوب گردو و نارون تراش‌خورده از آمریکا را به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور ابلاغ کرد.
 وزیر نیرو با بیان اینکه وضع منابع آبی کشور در حد فاجعه است، گفت: حدود ۳۰۰ هزار چاه غیر مجاز در کشور وجود دارد که قریب به ۳۰ هزار چاه شناسایی و بسته شده‌اند. همچنین در چند سال اخیر با کاهش بارندگی روبه‌رو بودیم به طوری که متوسط بارش‌ها از 250 میلی‌لیتر به 247 میلی‌لیتر کاهش یافته است.
 حمیدرضا فولادگر، عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه قرار بود وزارت صنعت قرارداد جدید رنو را به نمایندگان مجلس ارائه دهد، گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده و کارگروه صنعت کمیسیون صنایع مشغول بررسی این موضوع است.
 امروز نخستین جلسه بررسی دستمزد ۹۶ مشمولان قانون کار با حضور معاونت روابط کار در محل وزارت کار برگزار می‌شود.
 رئیس ایمیدرو از احتمال صدور مجوز برای واردات ورق فولادی به تولیدکنندگان لوله و پلیمر جهت تامین خوراک از سایر کشورها خبر داد.
 علی چگنی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن از احتمال تولید و ارائه نسخه اولیه سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان سال خبر داد و گفت: در اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات بر خانه‌های‌ خالی نیز گنجانده شده و قانون شامل مالیات بر اجاره و مالیات بر خانه‌های خالی است.
 احمد میدری، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه بزودی دولت گزارش تفصیلی روند اجرای تبصره 14 قانون بودجه سال 95 را تهیه و به مجلس تقدیم می‌کند، گفت: تاکنون بیش از 3 میلیون نفر از افراد غیرنیازمند شناسایی شده‌اند.


Page Generated in 0/0057 sec