printlogo


کد خبر: 168385تاریخ: 1395/9/15 00:00
اخبار

برگزاری جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی ایران
جشنواره فضای مجازی ارزشی انقلاب اسلامی ایران با موضوعیت انقلاب اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، جشنواره فضای مجازی ارزشی انقلاب اسلامی ایران در گروه‌های کلیپ، گرافیک و پویانمایی، سایت، وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌نویسی اندرویدی و ویندوزی با موضوعیت انقلاب اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود. شرکت در این جشنواره از هفته گذشته آغاز شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای شرکت در جشنواره به آدرس سایت
www.thevaluefestival.ir مراجعه کنند.  گفتنی است، این جشنواره تا 8 بهمن‌ماه ادامه دارد. اختتامیه این جشنواره با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران برگزار و برگزیدگان آن با تندیس جشنواره به همراه جوایزی تقدیر می‌شوند.

تشییع پیکر محمد زرین‌دست
مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد محمد زرین‌دست تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت سینمای ایران صبح دیروز در خانه شماره 2 سینما با حضور اصحاب رسانه و سینماگران برگزار شد. به گزارش فارس، در این مراسم که اجرای آن برعهده کامران ملکی بود، سیدضیاءالدین دری کارگردان سینما عنوان کرد: متأسفم که جمعیتی که لازم است را در اینجا نمی‌بینیم، خاطرم هست 10 سالم بود که فیلم‌های مرحوم محمد زرین‌دست که در آمریکا ساخته بود را دیدم و بعد از انقلاب با خودش دوست شدم و از او واقعاً بدی در ذهن ندارم، او یک فرد باسواد بود که سینمای ایران قدرش را ندانست، چرا که او در ژانری کار می‌کرد که باید به او توجه می‌شد. یادم می‌آید آخرین باری که دیدمش در همین خانه سینما بود که به من گفت شورای نظارت و ارزشیابی سینما نمی‌گذارند فیلمم را بسازم.

تمجید مفتی بزرگ جمهوری داغستان از فیلم محمد رسول‌الله(ص)
فیلم «محمدرسول‌الله(ص)»، جدید‌ترین ساخته مجید مجیدی از 18 نوامبر(28 آبان) روی پرده سینماهای داغستان رفته است. به گزارش فارس، مردم شهرهای کاسپیاسک و ماخاچ قلعه استقبال ویژه‌ای از این فیلم کرده‌اند به طوری که همه صندلی‌های سینما 3 روز پیش از اکران کاملا فروخته شده بود. همین طور در 4 روز اول اکران بیش از 6 هزار بلیت «محمدرسول‌الله» فروش رفته است. در مراسم اکران افتتاحیه این فیلم، به جز مجید مجیدی، احمد عبدالله‌اف، مفتی بزرگ داغستان هم حضور داشت. وی پس از دیدن فیلم به تمجید از آن پرداخت و گفت «محمد‌رسول‌الله» می‌تواند نقش مهمی در خلق تصویری درست از اسلام داشته باشد.

وزیر ارشاد در همایش ملی سبک زندگی:
نظرات رهبری در زمینه سبک زندگی را برآورده نکردیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش ملی سبک زندگی گفت: از زمان ایراد سخنان مقام معظم رهبری در موضوع سبک زندگی، تاکنون نتوانسته‌ایم نظرات ایشان را در زمینه سبک زندگی به واقعیت تبدیل کنیم. به گزارش تسنیم، عباس صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش ملی سبک زندگی با اشاره به درک مفهوم گفتمان‌سازی به عنوان بنیادی‌ترین چالش مطرح در این حوزه گفت: معتقدم این موضوع هنوز برای مسؤولان مربوط مفهوم نیست چرا که از زمان ایراد سخنان مقام معظم رهبری تاکنون نتوانسته‌ایم نظرات ایشان را در زمینه سبک زندگی به واقعیت تبدیل کنیم و تا نتوانیم درک درستی از این موضوع داشته باشیم این حوزه در حد شعار باقی خواهد ماند.   

معرفی نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» به جشنواره تئاتر فجر
نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد. به گزارش «وطن امروز»، این نمایش در قالب ویژه‌برنامه «عاشورا تا اربعین» از سوی کانون تئاتر دینی در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا شده بود. «آخه اینجا نزدیک‎تره به خدا» با محور قرار دادن موضوع دفاع‌مقدس، روایتگر رزمنده‌ای از دوران دفاع‌مقدس است که در قالب واگویه‌هایی به برخی مقاطع ارزشی و پرالتهاب دوران دفاع‌مقدس و سلحشوری همرزمانش در شرایطی که سالیان سال از پایان جنگ گذشته، می‌پردازد.


Page Generated in 0/0049 sec