printlogo


کد خبر: 168386تاریخ: 1395/9/15 00:00
رویدادها

ساخت سریال «چراغ ملکوت» درباره امام محمد باقر (ع)
سریال «چراغ ملکوت» با اشاره‌ای مستقیم به زندگی «امام محمد باقر (ع)» و به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری برای شبکه یک سیما و ایام محرم ساخته می‌شود. به گزارش فارس، سریال «چراغ ملکوت» با اشاره‌ای مستقیم به زندگی «امام محمدباقر(ع)» و به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه یک سیما تولید می‌شود. این سریال با متنی آماده که توسط نسرین صالحی به نگارش درآمده است، پا به مرحله تولید خواهد گذاشت. کارگردان این سریال هنوز مشخص نشده است و بنا به حساسیت‌هایی که سازمان صدا و سیما برای انتخاب این دست آثار مذهبی تاریخی دارد، این انتخاب صورت می‌گیرد. «چراغ ملکوت» برای محرم سال آینده (96) تولید خواهد شد.

انتشار بیلبوردهای «خنجر از پشت» در سراسر کشور
مجموعه گرافیکی «خنجر از پشت» از تولیدات اداره هنرهای تجسمی بسیج همزمان با فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو در سراسر کشور منتشر می‌شود. به گزارش تسنیم، همزمان با فرارسیدن 16 آذرماه، روز دانشجو و استکبارستیزی، محصولات گرافیکی  «خنجر از پشت» در قالب اینفوگرافیک و بیلبورد شهری به همت اداره هنرهای تجسمی مرکز تخصصی فرهنگی بسیج منتشر شد. اینفوگرافیک «خنجر از پشت»  با آیتم‌های  بدعهدها، گزارش دروغگوها، واکنش موشکی، تاوان گناه دیگران، لبخند براندازی، خنجر از پشت، پاسپورت ایرانی و دزدهای سرگردنه منتشر شده است که این اینفوگرافیک علاوه بر انتشار در فضای مجازی، توسط مراکز بسیج دانشجویی شهرهای مختلف در مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها نصب می‌شود.

«همسایه‌ها» با یک هفته تعویق روی آنتن می‌رود
تهیه‌کننده سریال «همسایه‌ها» گفت: از آقای صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 2 درخواست کردیم زمان پخش این سریال را یک هفته به تعویق بیندازند تا در این مدت بتوانیم با نگرانی کمتر، تولید بیشتری داشته باشیم. به گزارش فارس، سیدعلیرضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده سریال «همسایه‌ها» درباره زمان دقیق پخش این سریال افزود: بر همین اساس سریال «همسایه‌ها» هفته آینده از شبکه 2 پخش خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌هایمان در این یک هفته حدود 4 قسمت ضبط خواهیم کرد. این تهیه‌کننده همچنین افزود: تاکنون 60 درصد از این سریال مقابل دوربین رفته است و تدوین و صداگذاری به صورت همزمان در حال انجام است.

عرضه «نورالدین پسر ایران» و «پایی که جاماند» در قالبی جدید
سوره مهر الکترونیک اقدام به تولید تعدادی از عناوین پرمخاطب خود در قالب کتاب‌های واقعیت افزوده کرده است. به گزارش تسنیم، واقعیت افزوده یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. این عناصر براساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS است، ایجاد می‌شود. در واقع بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند. انتشارات سوره مهر اقدام به تولید چند عنوان از کتاب‌های پرمخاطب خود در این قالب کرده است.  

جوایز رنگین‌کمان چین برای فیلم «زاپاس»
فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در جوایز آسیایی رنگین‌کمان چین در 2 رشته موفق به کسب جایزه شد. به گزارش مهر، فیلم «زاپاس» در جشنواره رنگین‌کمان کشور چین جایزه بهترین فیلم کمدی و بهترین بازیگر زن را گرفت. سیدامیر پروین حسینی، تهیه‌کننده با حضور روی سن جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد و الناز حبیبی نیز جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت.


Page Generated in 0/0049 sec