printlogo


کد خبر: 168391تاریخ: 1395/9/15 00:00
اخبار

انریکه: از رئال مادرید برتر بودیم
سرمربی بارسلونا تیمش را شایسته پیروزی و برتر از رئال مادرید عنوان کرد. لوئیس انریکه پس از تساوی یک - یک گفت: این بهترین نتیجه برای ما نبود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. در نیمه دوم کمی تهاجمی‌تر بازی کردیم تا نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم. در بازی‌های سخت اینچنینی کنترل بازی در همه دقایق امکانپذیر نیست و مادرید توانست با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد در دقیقه آخر بازی گل تساوی را به ثمر برساند. باید به تلاش‌مان ادامه دهیم. فوتبال اینچنین است. توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در آخرین دقیقه گل خوردیم. سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: بخوبی دفاع کردیم. پس از به ثمر رساندن گل نخست بازی، توپ را در اختیار داشتیم اما باز هم حریف کمی آزارمان می‌داد. نیمار و لیونل مسی می‌توانستند اختلاف را به چند گل برسانند اما این اتفاق نیفتاد. سپس دفاع برای‌مان سخت شد. باید در بازی‌های خانگی امتیازات بیشتری کسب کنیم تا بتوانیم روند صعودی داشته باشیم. انریکه افزود: شایسته پیروزی بودیم. پیروزی در دستان‌مان بود اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم. در جدول پشت سر مادرید قرار داریم و باید در بازی‌های خانگی بهتر ظاهر شویم. تاکنون 9 امتیاز در خانه از دست داده‌ایم که این اصلا خوب نیست.

اریکسون سرمربی شنژن چین شد
سرمربی پیشین تیم‌ملی انگلیس هدایت یک تیم دسته دومی در چین را عهده‌دار شد. اِسون گوران اریکسون با امضای قراردادی 3 ساله به ارزش سالانه 4 میلیون پوند هدایت تیم فوتبال شنژن را برعهده گرفت. شنژن در لیگ دسته اول چین یعنی یک دسته پایین‌تر از سوپرلیگ چین حضور دارد. براساس گزارش سایت «دیلی‌میل» 7 تا 10 روز دیگر این باشگاه چینی به طور رسمی اریکسون 68 ساله را به‌عنوان سرمربی خود به هواداران و رسانه‌ها معرفی خواهد کرد. اریکسون ماه گذشته از سمت سرمربیگری شانگهای اس‌آی‌پی‌جی اخراج شد. یکی از اعضای باشگاه شنژن به دیلی‌میل گفت: رئیس میلیاردر باشگاه هر کسی را که بخواهد می‌تواند به خدمت بگیرد حتی لیونل مسی اما طبیعتاً بازیکنی همچون مسی تمایل ندارد در چنین لیگی بازی کند.

درخواست دسته‌جمعی استقلالی‌ها از وزیر؛ «زمانی» نباشد!
مصاحبه‌های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بویژه در حوزه فنی برای اعضای تیم استقلال بویژه مردان کادر فنی این باشگاه خوشایند نبوده و واکنش سایر اعضای باشگاه را در پی داشته است. به گزارش مهر، حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در روزهایی که سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه- به درستی- سکوت کرده و از انجام مصاحبه پرهیز می‌کنند، یک تنه از سوی هیات‌مدیره تن به مصاحبه می‌دهد و جالب اینجاست که اغلب مصاحبه‌های وی نه در حوزه مدیریت، بلکه در حوزه فنی انجام می‌شود.
این موضوع به هیچ وجه به مذاق کادر فنی و حتی مدیرعامل باشگاه استقلال خوش نیامده و استقلالی‌ها از مصاحبه‌های عضو هیات مدیره خود راضی نیستند. بویژه از آخرین مصاحبه زمانی که در آن عنوان داشته بود: «شوک من به استقلال جواب داد». استقلالی‌ها معتقدند کارهای فنی، تمرینات و تمهیدات آنها با این مصاحبه عضو هیات مدیره زیر سوال رفته است.
حال بسیاری از اعضای باشگاه استقلال در نظر دارند در واکنش به مصاحبه‌های
- بویژه در حوزه فنی- حسن زمانی، به صورت دسته‌جمعی از وزیر ورزش درخواست کنند در تغییراتی که قرار است در هیات مدیره استقلال ایجاد شود، وی در ترکیب جدید و آینده این هیات مدیره حضور نداشته باشد.

محرومیت موقت خرمگاه و الهامی
کمیته انضباطی برای محمد خرمگاه و ساکت الهامی دستور موقت صادر کرد.  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رای اولیه خود را برای دیدار تیم‌های استقلال تهران و صبای قم به شرح زیر اعلام کرد:
 مسابقه تیم‌های استقلال تهران و صبای قم برگزار و از سوی ساکت الهامی و محمد خرمگاه تخلفاتی رخ داد که براساس گزارش مسؤولان برگزاری مسابقات به کمیته انضباطی فدراسیون، این کمیته، افراد را به استناد ماده 32 آیین‌نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌های مربوط و حضور در مسابقات رسمی محروم اعلام کرد.
 


Page Generated in 0/0055 sec