printlogo


کد خبر: 168427تاریخ: 1395/9/16 00:00
سرخط خبر

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تشریح جزئیات تسهیلات 5/1 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای اشتغال مناطق محروم و روستاییان گفت: سقف این تسهیلات برای هر طرح اشتغالزا ۵ میلیارد تومان با کارمزد
4 درصد است.
 هیأت دولت، سعید محمد‌زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرد.
 حمیدرضا جانباز، مدیرعامل آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه دولت در بودجه 96 آب و فاضلاب را در اولویت قرار داده است، گفت: دولت قیمت آب را در بودجه 96 افزایش نداده است.
 معاون وزیر جهاد کشاورزی از افزایش 8/17 درصدی صادرات و بهبودی ۱۳۹ میلیون دلاری تراز تجاری کشاورزی در سال ۹۵ خبر داد.
 مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: هم‌اکنون برای 20 ماه در کشور ذخیره گندم وجود دارد و امکان 3 میلیون تن صادرات گندم و آرد به خارج از کشور فراهم است.
 محمدرضا مودودی، قائم‌مقام سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در سال‌های تحریم صادرات ما از 5/10 به 35 میلیارد دلار افزایش یافت، گفت: در صورت نقض برجام باید رویکرد را تغییر داده و سیاست‌گذاری جدیدی برای تجارت داشته باشیم.
 ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی، رئیس سندیکای تولید کاغذ و مقوای کشور با بیان اینکه سرانه مصرف کاغذ در ایران 22 تا 25 کیلوگرم است، گفت: سرانه مصرف کاغذ در اروپا 55 کیلوگرم، در آمریکا 150 کیلوگرم و در برخی کشورهای جهان 300کیلوگرم است.
 وزارت صنعت موظف است قیمت خرده‌فروشی انواع سیگار و محصولات دخانی را برای دریافت مالیات، روی پاکت محصول درج کند.
 وزیر نیرو گفت: نیازمند قانون جامع آب و آموزش مردم در مسائل حقوقی، رفع ابهام در برخی تکالیف و قوانین کیفری بازدارنده هستیم تا بتوان در برابر اقدام‌های غیرقانونی در مسائل آبی ایستاد.
 مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: تاکنون ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای مختلف دنیا جز شرکت‌های آمریکایی مدارک خود را برای شرکت در مناقصات قراردادهای جدید نفتی ارسال کرده‌اند.


Page Generated in 0/0055 sec