printlogo


کد خبر: 168438تاریخ: 1395/9/16 00:00
اخبار

قدردانی دهیار نگین‌شهر از ارائه بموقع خدمات‌رسانی  شرکت گاز
در راستای توجه شرکت گاز استان گلستان در روند توسعه گازرسانی و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز بویژه مردم شریف نگین‌شهر و روستاهای تابعه، دهیاری روستای قورچای و تنی چند از مردم شریف و قدرشناس نگین‌شهر از مسؤول و مجموعه پرتلاش اداره گاز این شهر با نوشتن بنرهایی  تشکر کردند. در همین راستا سیدغلامرضا شیخ، مسؤول اداره گاز نگین‌شهر نیز به نوبه خود از حسن ارادت و ابراز لطف دهیار و مردم شریف نگین‌شهر نهایت تشکر را داشته و توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی را وظیفه و افتخار بزرگی برای خود و مجموعه پرتلاش  اداره گاز منطقه دانست و اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله این خدمات مورد رضایت حق‌تعالی و امت شهید‌پرور قرار گیرد.


تصفیه‌خانه فاضلاب بناب در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
تصفیه‌خانه فاضلاب بناب با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید. مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب بناب در
2 مدول اجرایی طراحی شده که ظرفیت نهایی این تصفیه‌خانه برای سال مقصد 1410 حدود 43200 مترمکعب در شبانه‌روز برای جمعیت یک میلیون و هفتصد هزار نفر خواهد بود. علیرضا ایمانلو افزود: فرآیند تصفیه در این تصفیه‌خانه از نوع یو-اس-بی-اف (USBF) است و ظرفیت مدول اول تصفیه‌خانه که در حال حاضر احداث شده 21600 مترمکعب در شبانه‌روز برای جمعیت 85 هزار نفر است و دارای بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی است. وی درباره مشکلات اجرای شبکه فاضلاب شهر بناب گفت: به‌رغم وجود مشکلات اجرایی به‌دلیل مسطح بودن شهر و وجود کانال‌های سنتی غیراصولی و بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و محدودیت‌های منابع مالی نسبت به مطالعه و ایجاد تاسیسات شبکه فاضلاب اقدام شده است. وی اضافه کرد: طبق مطالعات انجام‌شده شبکه جمع‌آوری فاضلاب به 7 زون تقسیم شده و از 180 کیلومتر مطالعات لوله‌گذاری حدود 190 کیلومتر اجرا شده است.


Page Generated in 0/0051 sec