printlogo


کد خبر: 168445تاریخ: 1395/9/16 00:00
اخبار

رونمایی از کتب‌ برگزیده جشنواره خاتم همزمان با میلاد پیامبر(ص)
رئیس شورای راهبردی جشنواره خاتم از رونمایی 2 مجموعه از آثار کودک و بزرگسال برگزیده در جشنواره خاتم همزمان با 17 ربیع‌الاول خبر داد. به گزارش فارس، علی‌اکبر اشعری رئیس شورای راهبردی جشنواره خاتم پیرامون این جشنواره اظهار داشت: در آستانه روز 17 ربیع‌الاول و ولادت پیامبر اکرم(ص) از کتاب‌های جشنواره رونمایی خواهد شد. اشعری در ادامه با بیان اینکه کتاب‌های دوره اول در این مراسم رونمایی می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم قرار است فراخوان جایزه «کتاب سال صادق» نیز منتشر شود. رئیس شورای راهبردی جشنواره خاتم همچنین به برگزاری احتمالی این مراسم در دانشگاه امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: تعدادی از داستان‌های برگزیده در بخش کودک و نوجوان و بزرگسال هر کدام یک مجلد تحت عنوان «کتاب خاتم» چاپ می‌شود.

ادامه تصویربرداری «لبخند رخساره» در حرم مطهر امام رضا(ع)
تهیه‌کننده سریال «لبخند رخساره» گفت: در این مدت آستان قدس رضوی همکاری خوبی با ما داشت و توانستیم داخل صحن‌های اصلی حرم، سکانس‌هایی را ضبط کنیم. به گزارش فارس، زینب تقوایی تهیه‌کننده سریال «لبخند رخساره» گفت: مدتی است بعد از یک ماه تصویربرداری در مشهد مقدس به تهران آمده و ضبط را در تهران و لوکیشن‌های زعفرانیه،‌دربند، سوهانک و... از سر گرفتیم. وی ادامه داد: این روزها گروه تولید در خانه‌ای در دربند هستند که کامبیز دیرباز، مجید واشقانی، علیرضا آرا، مجید نوروزی و حمیدرضا هدایتی نیز در این سکانس به ایفای نقش می‌پردازند. تهیه‌کننده سریال «پشت بام تهران» همچنین درباره ضبط این سریال در مشهد و داخل صحن مطهر امام رضا (ع) نیز گفت: در این مدت آستان قدس رضوی همکاری خوبی با ما داشت و توانستیم داخل صحن‌های اصلی حرم سکانس‌هایی را ضبط کنیم.

تغییر ناگهانی مجری «متن حاشیه»
برنامه تلویزیونی «متن حاشیه» یکشنبه‌شب در حالی روی آنتن رفت که ساعاتی پیش از آغاز برنامه، مجری آن به یکباره تغییر کرد. به گزارش فارس، وحید ایمانی مجری این برنامه تنها به این جمله بسنده کرد که عدم حضور من در «متن حاشیه» به واسطه تصمیم مدیران سازمان بوده و من هم به آن احترام می‌گذارم. وی همچنین در پاسخ به دلیل این تغییر گفت: ترجیح می‌دهم در این باره توضیحی ندهم و تنها می‌توانم بگویم ساعاتی پیش از آغاز برنامه به من اعلام کردند شما دیگر اجرای این برنامه را برعهده ندارید.

انتشار فراخوان بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر
فراخوان بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد. اقلام تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی داستانی که از 1/10/94 تا 1/10/95 به نمایش عمومی درآمده‌اند می‌توانند در این بخش از مسابقه شرکت کنند. هیات انتخاب و داوری متشکل از سینماگران و کارشناسان فنی و هنری آثار دریافتی را با رعایت استانداردها و اولویت‌های جشنواره که در اختیار دبیرخانه بخش اقلام تبلیغی قرار گرفته باشند، مورد قضاوت قرار خواهند داد و جوایز خود را در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر به برگزیدگان اهدا می‌کنند. آخرین مهلت ارسال آثار30/9/95 خواهد بود.

اعلام فاز اول اکران‌های جانبی فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران»
اکران‌های جانبی «یتیم‌خانه ایران» در 5 فاز طراحی شده است که در این برنامه‌ریزی، مردم نزدیک به ۷۰۰ شهر بدون سینما به تماشای این اثر ضدانگلیسی خواهند نشست. به گزارش فارس، با توجه به استقبال بسیار خوب دانشجویان عزیز و مجموعه‌های فرهنگی کشور از این فیلم، از 11 آبان‌ماه فاز اول اکران‌های جانبی در دانشگاه‌ها و سپس در شهرهای فاقد سینما آغاز شد. همچنین به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو از پوستر جدید فیلم «یتیم‌خانه ایران» رونمایی شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec