printlogo


کد خبر: 168474تاریخ: 1395/9/17 00:00
سرخط خبر

 عربستان قیمت نفت سبک خود در بازار آسیا را نسبت به قیمت ماه دسامبر یک دلار و 20 سنت کاهش داده و به 75 سنت کمتر از شاخص عمان/دوبی می‌رساند.
 در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه 1190 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 339 میلیارد تومان در 64 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با ثبت افزایش 749 واحدی در ارتفاع 80 هزار و 830 واحد قرار گرفت.
 رضا رحمانی، قائم‌مقام معاون تولید وزارت صنعت گفت: تاکنون 5/6 هزار میلیارد تومان از رقم تسهیلات ١٦ هزار میلیاردی از طریق طرح رونق به 9 هزار و 13 واحد پرداخت شده است. البته ٥ هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات نیز از طریق بانک‌ها به بخش تولید پرداخت شده است.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس تفاهمات صورت گرفته با کشورهای اوراسیا شامل روسیه، روسیه سفید، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان تجارت ترجیجی آنها با ایران ۳ ماه آینده آغاز می‌شود.
 منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دستور وزیر نفت برای واگذاری صادرات فرآورده‌های نفتی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های در دست اجرا، واگذاری فرآیند صادرات فرآورده‌های نفتی به بخش خصوصی است و دولت  نقش نظارتی و حاکمیتی دارد.
 سازمان حمایت اعلام کرد: افزایش تعرفه‌ خدمات پستی غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.
 شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت تایلند، تفاهمنامه همکاری مشترکی برای مطالعه توسعه 3 میدان نفتی چنگوله، دالپری و بلال امضا کردند.
 


Page Generated in 0/0062 sec