printlogo


کد خبر: 168504تاریخ: 1395/9/17 00:00
اخبار

ستاره فوتسال آسیا هم وارد دنیای بازیگری شد
وحید شمسایی ستاره فوتسال ایران و آسیا با بازی در سریال «پیکسل» وارد عرصه بازیگری شد تا در این سریال همبازی محمدحسین لطیفی، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز و... شود. «پیکسل» عنوان نخستین سریال تعاملی ایران است  که این روزها با حضور جمعی از ستاره های سینما و تلویزیون مراحل تصویربرداری‌اش را در تهران پشت سر می‌گذارد. در این سریال که تولید فاز اولش به کارگردانی محمود معظمی رو به پایان است، وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و ستاره فوتسال آسیا هم به عنوان بازیگر حضور دارد. نقش شمسایی در این سریال کلیدی است و بخشی از گره‌های قصه توسط کاراکتری که او نقش آن را بر عهده دارد ایجاد می‌شود. «پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می‌شود و قصه آن حول‌وحوش یک اتفاق هولناک شکل می‌گیرد.

سردار: بزودی قرآن را تا آخر می‌خوانم
مهاجم ایرانی روستوف گفت: کتاب قرآن را هنوز تا آخر نخوانده‌ام اما برنامه دارم تا به زودی این کار را انجام دهم. مهاجم ایرانی تیم روستوف گفت‌وگویی کوتاه و متفاوت را با نشریه «روسیه تودی» انجام داد و از فضای زندگی در ایران و همچنین خواندن قرآن صحبت کرد. وی درباره آزادی در ایران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که در روسیه مانند ایران به ادیان مختلف احترام می‌گذارم و خوشبختانه این مساله در کشور ما هم رعایت می‌شود. همچنین فضای جامعه در ایران نسبت به روسیه بازتر است. مهاجم ایرانی تیم روستوف در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران بسیار شاد و خوشحال هستند و آنها از بودن در کنار هم لذت می‌برند. خانواده‌ها بسیار با یکدیگر گرم و صمیمی هستند. وی در پاسخ به این سوال که تاکنون کتاب مقدس مسلمین یعنی قرآن را خوانده است یا خیر، بیان داشت: برای کتاب قرآن احترام بسیار زیادی قائلم. برای خواندن این کتاب باید ما ایرانی‌ها کلاس‌های مخصوصی را برویم. بارها این کتاب را مطالعه کرده‌ام اما هنوز نتوانستم آن را تمام کنم اما یکی از برنامه‌هایم این است که قرآن را  تا پایان آن بخوانم و مطالعه کنم.

محدودیت ورزشگاه بازی  با ساحل‌عاج را لغو کرد یا پول؟
دیدار دوستانه ایران و ساحل‌عاج در حالی لغو شد که حرف‌وحدیث‌های مختلفی در این باره به گوش می‌رسد. یک ماه پیش و دقیقاً 17 آبان‌ماه بود که کارلوس کی‌روش با اشاره به برنامه اردویی تیم ملی در دی ماه سال جاری گفت: «خوشبختانه در ژانویه (دی ماه) در امارات اردویی را برپا و بازی دوستانه‌ای با ساحل عاج برگزار خواهیم کرد». با این حال وقتی خبر از لغو این دیدار آمد، همه متعجب شدند. مهدی تاج هم روز گذشته در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، از این ماجرا ابراز بی‌اطلاعی کرد اما گویا این ماجرا چیزی جز واقعیت نبود. گفته می‌شود شرکتی که قرار بوده این بازی را هماهنگ کند، اعلام کرده این بازی احتمالاً برگزار نخواهد شد و فدراسیون فوتبال هم ریسک نکرده و بازی با مراکش را هماهنگ کرده است. از یک منبع دیگر هم شنیده شده که گویا محدودیت ورزشگاه در شهر دوبی باعث لغو این بازی شده که این ماجرا بسیار عجیب است! چرا که دوبی پر است از ورزشگاه‌های شیک و مدرنی که راحت می‌توان با پرداخت پول در آنها بازی برگزار کرد. همانطور که قرار است 17 دی‌ماه بازی ایران و مراکش در ورزشگاه العین برگزار شود. این بازی به درخواست مراکشی‌ها برگزار می‌شود و هزینه‌ای روی دست فدراسیون ایران نمی‌گذارد. گویا مشکل بالاتر از این حرف‌هاست و فدراسیون فوتبال نتوانسته برای برگزاری این بازی خوب بودجه‌ای فراهم کند.

پرسپولیس و پدیده در یخبندان!
طبق پیش‌بینی‌های اعلام شده در سایت‌های هواشناسی، مشهد در پایان هفته با تغییر ناگهانی شرایط جوی روبه‌رو خواهد شد و پیش‌بینی یخبندان می‌شود. پرسپولیس و پدیده در حالی در پایان این هفته در مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شرایط جوی تغییرات ناگهانی خواهد داشت و غیر از احتمال بارش برف، کاهش شدید دمای هوا و یخبندان پیش‌بینی شده است. بنابر اعلام سایت‌های معتبر هواشناسی، در شرایطی که مشهد پنجشنبه در ساعات روز دمای هوای 13 تا 15 درجه خواهد داشت، طبق پیش‌بینی‌ها دمای هوا در طول ساعات روز جمعه به بالاتر از منفی یک درجه سانتیگراد نخواهد رسید و در طول ساعات شب هم دما تا منهای 7 تا 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


Page Generated in 0/0051 sec