printlogo


کد خبر: 168539تاریخ: 1395/9/18 00:00
کوتاه و گویا

  مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره گسترش خدمات سامانه حمل‌ونقل معلولان گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر از جانبازان و معلولان تهران در این سامانه عضویت دارند که روزانه به بیش از یکهزار نفر از آنها خدمات‌رسانی می‌شود که با افزایش خودروهای ویژه معلولان و تجهیز این خودروها، درصدد ارتقای کیفی و کمی خدمات سامانه حمل‌ونقل معلولان هستیم.
  شهرداری منطقه 3 تهران با توجه به قدمت و اهمیت باغ‌های ده‌ونک که علاوه بر زیبایی فضاهای شهری به عنوان ریه‌های تنفسی پایتخت نقش مهمی در سلامت و آرامش بخشیدن به شهروندان دارند اقدام به پاکسازی حدود  4 هکتار از باغات این منطقه از وجود ضایعات و زباله‌ها کرد.
  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 شهرداری تهران از اجرای عملیات هرس پاییزه درختان در معابر و بزرگراه‌های این منطقه خبر داد و گفت: چندین اکیپ از نیروهای متخصص واحدهای فضای سبز نواحی نه‌گانه در حال اجرای هرس درختان بزرگراه‌ها هستند و پس از اتمام رفیوژهای بزرگراه‌ها کار هرس درختان در خیابان‌های فرعی نیز انجام خواهد شد.
  ولی مسگری‌نجاتی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 درباره افزایش ظرفیت پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه گفت: راه‌اندازی خط جدیدی در بزرگراه شهید حکیم با مبدأ پایانه بیهقی و راه‌اندازی خط ویژه هفت‌تیر به میدان فلکه دوم صادقیه از برنامه‌های توسعه‌ای حمل‌ونقل عمومی در قلب پایتخت است.
  یازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان سالگرد هجرت لاله‌های رسانه با سخنرانی دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی در روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله علیها با حضور شخصیت‌های کشوری، لشکری و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
  عابد ملکی، شهردار منطقه 12 تهران از راه‌اندازی ون‌های برقی در پیاده‌راه‌های محدوده تاریخی بازار به جای ون‌های سبز رنگ بنزینی خبر داد و گفت: در فاز نخست 10 ون برقی در این مسیر استفاده خواهد شد که بتدریج با توسعه ناوگان و به موازات آن حرکت ون‌های قدیمی در مسیر جایگزین
صورت خواهد گرفت.


Page Generated in 0/0051 sec