printlogo


کد خبر: 168552تاریخ: 1395/9/18 00:00
اخبار

مرگ ناگهانی بازیکن تانزانیایی پس از گلزنی
بازیکن ۱۹ ساله تانزانیایی پس از گلزنی سکته قلبی کرد و جان خود را از دست داد. به گزارش فارس، روز  سه‌شنبه بار دیگر در مستطیل سبز اتفاق ناگواری افتاد و بازیکن 19 ساله تانزانیایی پس از گلزنی دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد. اسماعیل مریشو، بازیکن 19 ساله تانزانیایی پس از گلزنی حرکات خاصی را انجام داد غافل از آنکه این حرکات به نوعی آخرین خوشحالی او است. این بازیکن 19 ساله پس از گلزنی با یکی از بازیکنان حریف برخورد کوچکی داشت ولی به سختی به زمین افتاد و بر اثر سکته قلبی جان باخت.

برد عجیب خونه به خونه مقابل ملوان
یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ یک بازی خونه به خونه و ملوان بود.  دیداری که به خودی خود حاشیه‌های زیادی داشت که یک حکم عجیب و غریب حاشیه‌های آن را بیشتر کرد.  مازیار زارع به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای که در جریان بازی خونه به خونه بابل با اکسین البرز در رقابت‌های لیگ دسته اول به وجود آمده بود 3 جلسه محروم بود و بازی مقابل ملوان آخرین جلسه از محرومیت او بود.  با این حال 24ساعت قبل از بازی اعلام شد زارع بخشیده شده و می‌تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود!
این بازی بعد از سوت بازی هم حاشیه‌هایی داشت.  نکته مهم این بود که هر دو گل
خونه به خونه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.  پنالتی اول این تیم در حالی گرفته شد که مدافع ملوان با بازیکن حریف برخورد خاصی نداشت و خیلی سختگیرانه انجام شد.  پنالتی دوم هم روی حرکت عجیب و غریب مدافع ملوان به دست آمد. مدافعی که حامد نورمحمدی بود و اگر بدانیم او برادر علیرضا نورمحمدی است شاید کمی خطای عجیب و غریبش را توجیه کند. داور یک خطای مشکوک را هم به نفع ملوان در محوطه جریمه نادیده گرفت که البته مشخص نشد پنالتی بوده یا نه.  با این حال این بازی با بخشیده‌شدن زارع و 2 پنالتی با نتیجه 2 بر صفر به نفع شاگردان مرزبان به پایان رسید تا این تیم اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول کمتر کند.

واکنش با تأخیر اداره کل ورزش البرز نسبت به اتفاقات موی‌تای!
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز پس از نزدیک به یک هفته پس از ماجرای حضور ورزشکار موی‌تای‌کار بر روی سکوی قهرمانی در کنار نماینده رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده تاکنون از این ماجرا اطلاع نداشته و در پی آن همه فعالیت‌های رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان البرز را به حالت تعلیق درآورده است!
به گزارش ایسنا، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرده است: «با توجه به اینکه رئیس ورزش‌های رزمی استان البرز به همراه این تیم به عنوان سرمربی حضور داشته و از تاریخ ورود به استان این موضوع را نه به صورت کتبی و نه شفاهی به اداره کل و اداره شهرستان اطلاع نداده و باعث خدشه‌دار شدن فضای معنوی حاکم بر جامعه اسلامی استان شده و با علم به این موضوع ورزشکار مورد نظر را جهت تقدیر با دیگر موی‌تای‌کاران در اداره کل همراهی کرده است در حالی که مسؤولان این اداره کل به هیچ عنوان در جریان واقعه گفته شده نبوده‌اند لذا تا مشخص شدن وضعیت قانونی، همه فعالیت‌های رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان به حالت تعلیق درمی‌آید».

تاج: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ است
رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا همان ۱+۳ خواهد بود. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 1+3 است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به ایران نحوه قرعه‌کشی را اعلام کرده که در این نامه، ایران در جایگاه سوم غرب آسیا بوده و تیم‌های استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپولیس به صورت مستقیم و استقلال در مسابقه پلی‌آف حضور خواهند داشت. وی افزود: با توجه به اینکه امروز سایت AFC در خبری جدول رتبه‌بندی فدراسیون‌های آسیا را اعلام کرده بود اما در انتهای خبر آورده به دلیل اینکه عراق نتوانسته مجوز حرفه‌ای را کسب کند، سهمیه مستقیم خود را از دست داده و با توجه به اینکه امارات و عربستان سقف سهمیه‌ها (1+3) را کسب کرده‌اند، به صورت اتوماتیک این امتیاز به ایران واگذار می‌شود.


Page Generated in 0/0052 sec