printlogo


کد خبر: 168572تاریخ: 1395/9/18 00:00
سرخط خبر

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از لغو استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد.
 مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به آغاز عملیات طرح توسعه و بهینه‌سازی پالایشگاه آبادان با مشارکت چینی‌ها، گفت: اجرای این پروژه
۳ میلیارد دلاری با مشارکت ایران و چین از امروز آغاز شد.
 رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم‌اکنون هرکیلوگرم شقه گوسفندی بدون دنبه بین ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
 سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد مرجع اصلی انتشار خبرهای با موضوع سهام عدالت فقط سایت رسمی این سازمان به نشانی www. ipo. ir است.
 وزارت ارتباطات آخرین مهلت احراز هویت مشترکان را پایان آذرماه اعلام کرد و پس از آن ارتباط سیمکارت‌های مخدوش قطع می‌شود. هم‌اکنون 10 میلیون سیمکارت با مشخصات مجهول وجود دارد.
 علی‌ کُرد، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نسبت به عملکرد دولت در حوزه اشتغال انتقاد کرد و درباره زمان بررسی دوباره لایحه اصلاحیه قانون کار در مجلس گفت: این لایحه هفته آینده با حضور شرکای اجتماعی و کارشناسان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.
 سازمان نظارت بر بازار سهام عربستان از آمادگی برای عرضه اولیه بخشی از سهام شرکت آرامکو تا سقف 5 درصد در بازار داخلی این کشور خبر داد.
 وی‌تی‌بی کپیتال اعلام کرد: با توجه به اینکه بودجه سال جاری روسیه بر مبنای نفت ۴۰ دلار بسته شده است، افزایش قیمت نفت به ۵۵ دلار در هر بشکه می‌تواند درآمد نفتی این کشور را ۱۵ میلیارد دلار افزایش دهد.
 کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش 511 واحدی به رقم 81 هزار و 341 واحد رسید.
 پورکاظمی، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور گفت: ۱۰ گونه از آبزیان
خلیج فارس به دلیل صید غیرمجاز در خطر انقراض قرار دارند که ذخایر 2 گونه ماهی حلوای سفید و هامون بشدت کاهش یافته است.
 با توجه به حجم بالای صادرات از ایران به عراق، به منظور تامین مالی صادرات کالاهای ایرانی به عراق نسبت به خط اعتباری ۱۸ میلیون یوروی در قالب اعتبار خریدار به کشور عراق اقدام شد.
 شیخ‌بهایی، معاون مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: کنتورهای خانگی گاز 25 درصد خطای اندازه‌گیری دارد. الگوی توسعه مشاغل خانگی با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به تصویب رسید.
 ابوالفضل روغنی، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: واردکنندگان کاغذ مانند تولیدکنندگان این محصول در کشور 9 درصد ارزش افزوده را پرداخت نمی‌کنند.
 


Page Generated in 0/0055 sec