printlogo


کد خبر: 168619تاریخ: 1395/9/20 00:00
سرخط خبر

 کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن اعلام کرد: پس از بررسی‌ کارکرد سیستم کنترل اتوماتیک قطار، اطمینا‌ن حاصل‌ شد در سانحه هفت‌خوان تعدادی از کارکنان راه‌آهن شمال‌شرق(یک) مستقیم نقش داشته‌اند.
 مدیرعامل شرکت ملی نفت از برگزاری مناقصه میدان آزادگان جنوبی در ابتدای ۲۰۱۷ خبر داد.
 حمید رضاییان، مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران با انتقاد از عملکرد کشتیرانی‌های داخلی از ارسال برنامه استراتژیک ۱۶۰ صفحه‌ای ساخت کشتی به رئیس‌جمهور خبر داد و با تاکید بر توان ساخت کشتی‌های مگاسایز در یارد ایزوایکو، گفت:‌ ما کره‌ای‌ها را کشتی‌ساز کردیم.
 ناصر مقدسی، قائم‌مقام سازمان جنگل‌ها با ابراز تعجب از قاچاق خاک، هشدار داد: بهره‌برداری و استفاده از خاک و قاچاق آن ممنوع است.
 معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی گفت: هفته آینده موضوع مسکن اجتماعی، نهایی و به هیات دولت ارسال می‌شود.
 مدیرکل گمرک شهید رجایی با اشاره خروج روزانه ۱۲۰۰ کامیون حامل کالاهای وارداتی از این گمرک گفت: ۳۰ درصد از کامیون‌ها مورد بازرسی فیزیکی و ۲۵ درصد کامیون‌ها نیز با استفاده از اشعه ایکس کنترل می‌شود.
 بر اساس بخشنامه جدید گمرکی، بنا به درخواست سازمان‌های توسعه تجارت و استاندارد، واردات روغن پالم وابسته به دریافت مجوز از سازمان استاندارد شد.
 ستار محمودی، قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: طرح برخورد و جریمه مشترکان پرمصرف را به دولت ارائه می‌دهیم و به احتمال زیاد، بحث جریمه مشترکان پرمصرف آب تا پیش از پایان سال جاری در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.
 دبیر شورایعالی مناطق آزاد ‌تردد خودروهای اروندی به خارج از محدوده منطقه آزاد اروند را ممنوع اعلام کرد و خواستار توقیف خودروهای خارج از محدوده منطقه آزاد اروند توسط نیروی انتظامی شد.
 


Page Generated in 0/0051 sec