printlogo


کد خبر: 168628تاریخ: 1395/9/20 00:00
کوتاه و گویا

  مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره «جایزه یحیی» با معرفی 3 محیط‌بان برتر و همچنین تقدیر از خانواده‌های محیط‌بانان شهید هرمزگان و فارس برگزار شد. این جایزه به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره محیط‌بان شهید، «یحیی شاه‌کوه‌محلی» نامگذاری شده است.
  بهمن نوری، شهردار منطقه 8 درباره اجرای تمهیدات ویژه برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر گفت: همزمان با فرارسیدن فصل بارندگی به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و در راستای  ضرورت تسهیل  در تردد شهروندان، تمام کانال‌ها، قنوات و انهار سطح منطقه لایروبی و پاکسازی شدند.
  سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 با تشریح اقدامات شهرداری این منطقه درباره مناسب‌سازی معابر برای تردد معلولان و نابینایان گفت: در سال‌های اخیر به ترتیب 428 و 563 مورد مناسب‌سازی در حوزه‌های عمران و ترافیک مدیریت شهری ویژه معلولان و نابینایان داشته‌ایم که با احتساب 200 موقعیت معابر منتخب، تاکنون مجموعا بیش از یکهزار نقطه برای تردد معلولان و نابینایان همسطح‌سازی شده است.
  علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از اتمام مرمت و بازسازی منزل جلال آل‌احمد و سیمین دانشور خبر داد و گفت: با توجه به استحکام‌بخشی و اقدامات حفاظتی به عمل‌آمده، این پروژه در شرایط  بارندگی و فصل سرما دچار آسیب و مشکل نخواهد شد.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 در مراسم تجلیل از کارکنان کم‌توان جسمی و حرکتی منطقه گفت: برای رفاه حال همکاران و مراجعان به شهرداری مناسب‌سازی لازم در ساختمان‌های شهرداری صورت گرفته و امکانات خوبی در اختیارشان قرار داده شده است.
  سیدعلیرضا حسینی، قائم‌مقام  شهردار منطقه یک شهرداری تهران درباره مناسب‌سازی 90 معبر در شمال پایتخت گفت: احداث رمپ‌های دسترسی سواره به پیاده، اجرا و تعویض کفپوش نابینایان، احداث دسترسی ویلچر و رمپ در بوستان‌ها، مناسب‌سازی پیاده‌روها و... از جمله اقدامات انجام شده در سطح منطقه بوده است.
  بانوان ورزشکار محلات منطقه 15 شهرداری تهران در رده‌های مختلف سنی و در رشته‌های آمادگی جسمانی، دو و میدانی، فوتسال، والیبال، داژبال و بدمینتون موفق به کسب چند مقام انفرادی و تیمی در بین ورزشکاران محلات مناطق بیست‌ودوگانه تهران شدند.
  ولی‌الله شجاع‌پوریان، عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران درباره کمپین محیط‌زیست شهری با شعار «شهر تازه» گفت: امروز به دلیل بی‌توجهی به محیط‌زیست و ایجاد مخاطرات محیط‌زیستی فراوان از جمله آلودگی هوا زندگی در تهران ناممکن شده است و بی‌تردید آغاز چنین کمپین‌هایی می‌تواند با فرهنگ‌سازی مناسب شهر و محیط‌زیست تازه‌ای را برای حیات شهروندان ایجاد کند.
  اردشیر نوریان، عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات شهرداری تهران درباره بازسازی بافت‌های فرسوده گفت: هیچ یک از دولت‌ها حاضر نشدند به مبحث بافت‌های فرسوده ورود کنند و شهرداری تهران در این موضوع مثل گردان عملیاتی است که به تنهایی پیشروی می‌کند.
 


Page Generated in 0/0054 sec