printlogo


کد خبر: 168646تاریخ: 1395/9/20 00:00
مشق کیمیا برای طلای المپیک توکیو
آرزوهای دست یافتنی

ستاره تکواندوی ایران و جهان از هم‌اکنون رویای قهرمانی المپیک 2020 توکیو را در سر می‌پروراند. به گزارش شفقنا ورزشی، کیمیا علیزاده، دارنده نشان برنز المپیک ریو و تنها بانوی مدال‌آور تاریخ المپیک ایران با توجه به سن و سالش طبیعتا مشغول رسیدگی به امور تحصیلی و ورود به دانشگاه است اما در بین آرزوهای ریز و درشت خود یک هدف بزرگ به نام طلای المپیک دارد که برای رسیدن به رویای خود، هدفش را همیشه مقابل چشمش قرار می‌دهد حتی لابه‌لای کتب درسی! علیزاده پس از المپیک مراحل درمانش را پیگیری کرد و در حال حاضر نیز با انجام امور فیزیوتراپی در حال رسیدن به شرایط آمادگی است. کیمیای 18 ساله این روزها مشغول امور تحصیلی خود است و در رشته تجربی درس می‌خواند و البته با توجه به عناوین و افتخاراتی که به دست آورده مشکلی برای ورود به دانشگاه نخواهد داشت مگر اینکه بخواهد در رشته‌های گروه تحصیلی‌اش ادامه تحصیل بدهد که در این صورت باید از سد کنکور عبور کند. داشتن انگیزه و رویاهای بزرگ یکی از ویژگی‌‌های مشترک قهرمانان بزرگ دنیاست و مسلما کسی که قهرمان المپیک می‌شود این توانایی و ظرفیت را در خود دیده که روزی قهرمان المپیک شود. کیمیا پس از روزهای نه چندان آرامی که با انتشار ویدئو‌های حاشیه‌ای خودش برای خودش ساخت این روزها تنها به فکر موفقیت است. این فکر و انگیزه اگر با برنامه‌ریزی و تلاش همراه شود می‌تواند خوشرنگ‌ترین مدال المپیک توکیو را برایش به ارمغان بیاورد. مسلما علیزاده برای رسیدن به این موفقیت نمی‌تواند تنهایی در این مسیر سخت گام بردارد. فدراسیونی که تا پیش از آغاز المپیک فعالیت زیادی در همه ابعاد شامل فنی، روانی، رسانه‌ای و... داشت هنوز از شوک المپیک ریو بیرون نیامده است. هیچ‌گونه خبر یا مصاحبه‌ای از زبان علیزاده درباره میزان آمادگی و روند درمان مصدومیتش در سایت فدراسیون تکواندو به چشم نمی‌خورد.  رسانه‌ها نیز پس از فروکش تب نخستین مدال تاریخ بانوان ایران چندان کاری به کار او ندارند و علیزاده بیشتر از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با مخاطبان و طرفدارانش ارتباط برقرار می‌کند.
برخلاف عرف رایج ورزشکاران که در صفحات شخصی خود در فضای مجازی افتخارات و عناوین گذشته خود را ثبت می‌کنند، کیمیا علیزاده در بیوگرافی صفحه شخصی خود در اینستاگرام هیچ اشاره‌ای به نشان برنز المپیک ریو نکرده است. آرزوهای کیمیا به اندازه‌ای بزرگ است که مدال برنز المپیک را در شأن معرفی خود نمی‌بیند. عبارت
 Gold medal in Tokyo 2020  loading به معنای طلای المپیک ریو در حال بارگذاری نشان می‌دهد که کیمیای تکواندوی ایران چه اهداف بزرگی در دنیای ورزش برای خود ترسیم کرده است.
 


Page Generated in 0/0054 sec