printlogo


کد خبر: 168649تاریخ: 1395/9/20 00:00
اخبار

زنگ خطر برای مرفاوی به صدا درآمد
تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با 3 گل صبای قم را شکست دهد و به رده ششم جدول صعود کند. در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر، 2 تیم سپاهان و صبای قم از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت پیام حیدری به دیدار هم رفتند که زردپوشان اصفهانی موفق شدند با نتیجه 4 بر یک میهمان خود را شکست دهند. گل‌های سپاهان را در این دیدار مهرداد محمدی در دقایق ۲۹ و ۶۳، جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۳۵ و حسین پاپی دقیقه ۴+۹۰ وارد دروازه حامد لک کردند. تک گل صبا را نیز کیوان امرایی در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند. این چهارمین شکست متوالی صبا در لیگ شانزدهم بود که زنگ خطر را برای صمد مرفاوی به صدا در آورد. شاگردان عبدالله ویسی با این پیروزی ۱۸ امتیازی شدند و در رده هشتم جدول قرار گرفتند. صبا نیز با ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر باقی ماند و حضور صمد مرفاوی در این تیم برای ادامه فصل به خطر افتاد.

ماهیگیری سعودی‌ها از آب گل‌آلود
رسانه‌های سعودی‌ها از کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به نفع خود استفاده کردند. پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه ایران را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2+2 اعلام کرد، رسانه‌های سعودی شروع به جوسازی کرده و با مظلوم‌نمایی به دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود هستند. روزنامه الوطن عربستان دیروز با نوشتن گزارشی علیه ایران به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود بود. سعودی‌ها در این گزارش ابتدا به کم شدن سهمیه ایران از 1+3 به 2+2 پرداختند و دلیل این اقدام AFC را پرخاشگری هواداران ایرانی عنوان کردند! این روزنامه چاپ عربستان در ادامه با ادله‌های واهی ابتدا تیم الهلال را در سال 2013 که برای بازی با استقلال به تهران آمده بود یکی از تیم‌های ضربه خورده از هواداران ایرانی عنوان کرد و موضوع آب‌های آلوده را که ادعای واهی سعودی‌ها در آن زمان بود مطرح کرد. این روزنامه پس از مظلوم‌نمایی برای باشگاه‌های خودشان به موضوع میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که در سال جاری با بهانه‌جویی‌های فراوان این بازی‌ها میان نمایندگان عربستان با ایران در خارج از کشور برگزار شد. به گزارش فارس، این اقدامات سودجویانه سعودی‌ها علیه ایران برای همه روشن و برای ما نخ‌نما شده است. سعودی‌ها از این اتفاق به نفع خود استفاده کردند تا به هر نحوی ثابت کنند تمام این اتفاقات به خاطر پرخاشگری هواداران کشورمان بوده است و به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند.

برگی‌زر: لغو بازی به ضرر ما شد
مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد معتقد است تمام پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از آسیب برف به چمن انجام شده بود و لغو این بازی به ضرر تیمش خواهد شد. هادی برگی‌زر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لغو بازی تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس تهران به دلیل بارش شدید برف، اظهار کرد: این تصمیم به ضرر ما شد. ما از جمیع جهات ضرر کردیم، چرا که میزبان بودیم و تبلیغات زیادی برای این بازی انجام داده بودیم تا هواداران به ورزشگاه بیایند. با توجه به اینکه راهکارهایی داشتیم تا اکثریت فضای استادیوم را هواداران پر کنند، کل کارها را طوری برنامه‌ریزی کرده بودیم که امروز در شرایط ایده‌آل به مصاف پرسپولیس برویم. همچنین تعویق بازی به لحاظ روانی هم روی تیم تاثیر می‌گذارد. وی درباره اظهارنظر مهاجری مبنی بر اینکه ورزشگاه ثامن امکانات مناسبی برای برگزاری این دیدار را نداشت، بیان کرد: چون آقای مهاجری بازدید میدانی از ورزشگاه نداشته این صحبت را مطرح کرده است. امروز صبح به همراه سردار حمید مقدم، فرمانده نیروی انتظامی یگان ویژه در استادیوم حضور پیدا کردیم و دیدیم پیش‌بینی‌های لازم از قبل برای شرایط نامطلوب آب و هوایی شده بود و زمین را با کاور پوشانده بودند. ضمن اینکه جا دارد از عوامل ورزشگاه ثامن دکتر صبوریان و برادران تشکر کنم. حجم برف بسیار زیاد بود و جمع کردنش زمان می‌برد.


Page Generated in 0/0117 sec